Nejrychlejší zastávku předvedl opět Red Bull, jenž měl letos celkově nejlepší mechaniky. Verstappena zdržel v 25. kole jen 2,06 vteřiny. U Albona o 12 kol to bylo horší, přezut trvalo 2,88 sekundy.
Druhým nejúspěšnějším týmem byl dnes Mercedes, jenž Bottase v 29. kole odbavil za 2,11 s. Také u jeho druhé jezdce to už tak slavné nebylo - Hamilton v 26. kole čekal 3,26 s. Třetí příčka patří McLarenu za přezutí Sainze v 41. kole za 2,37 s.
Do závodu startovalo 6 pilotů (Giovinazzi, Hülkenberg, Norris Ricciardo, Sainz a Vettel) na měkké, 11 pilotů středně-tvrdé a 3 (Kubica, Kvjat a Russell) na tvrdé směsi.
Většina z nich vsadilo dle včerejších předpokladů na jednozastávkovou strategii, dvakrát do boxů zamířila pouze šestice Giovinazzi, Leclerc, Ricciardo, Sainz, Stroll a Vettel.
Závod vyhrál Hamilton s využitím strategie středně-tvrdá - tvrdá, stejně jako druhý Verstappen. Třetí Leclerc ho však odjel s odlišnou strategií, když si v závěru přidal stint na měkkých pneumatikách.
Celkově jsme pozorovali pět odlišných strategií. U Ferrari bylo zajímavé, že se dvakrát odhodlalo k dvojzastávce (i když u té první se to u Vettela moc nepovedlo).
Nejdelší stint na tvrdých pneumatikách odjel Gasly - 52 kol po jeho kontaktu v první zatáčce představovalo 95 % velké ceny vypsané na 55 okruhů. Na středně-tvrdých zvládl Pérez 37 kol, na měkkých Stroll 22 kol.
.@redbullracing set no less than three pit stop world records in 2019. Here are the latest facts and figures for the DHL Fastest Pit Stop Award. #DHLF1
— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) December 6, 2019
➡️All #F1 pit stop times: https://t.co/PY5mTPKeCM pic.twitter.com/cPibsOVDAb