Lituje Sainz svých slov ohledně budoucnosti v Toro Rosso?

Albert Hadáček, 4. srpna 2017, 17:23 Google+

Carlos Sainz zpětně reflektuje své prohlášení z Rakouska. Dnes je to prý uzavřená věc a i nadále chce Sainz jezdit v hlavní stájí nápojového gigantu.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 06.08. 11:28) Napište svůj názor
Carlos Sainz při tréninku v Maďarsku

Carlos Sainz při tréninku v Maďarsku | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Carlos Sainz rozvířil vody, když v Rakousku během tiskové konference prohlásil, že nepovažuje své setrvání v Toro Rosso za pravděpodobné. Na tento výrok tvrdě reagovalo úzké vedení Red Bullu, které naznačilo, že víceletá smlouva mluví jasně, a Carlos tak nikam nepůjde.

Následně se ale objevily spekulace ohledně přestupu k Renaultu a samotné výroky ze strany Marka, Mateschitz i Hornera začaly naznačovat, že v případě dobré nabídky, by asi Carlos mohl změnit své angažmá a opustit juniorku červeného býka. Hlavní stáj Red Bull Racing má v současné době uvázané dva talentované piloty, se kterými se asi nebude chtít jen tak rozloučit.

Nyní se dvaadvacetiletý Španěl ke svým slovům vrací: "Mám svůj názor a v tu chvíli jsem ho prostě řekl. Možná, že jsem mohl použít jiná slova. Rozhodně si neužívám, když Helmut i Christian jsou proti mně, ale to se ve Formuli 1 prostě může stát."

"Z mé strany jsou to jen ambice a někdy v zápalu můžete říct různé věci. To jsem ale já. Mám své cíle. Myslím si, že je to za námi a můžeme otočit stránku," pokračoval Španěl.

Svou budoucnost Sainz vidí i nadále u Red Bullu: "Mým jediným cílem do budoucna je jezdit za hlavní stáj Red Bullu. To teď chci, už jsem to řekl mnohokrát. To je dnešní doba, občas prostě něco v zápalu boje ujede," zakončil Carlos junior.

Vytisknout

Diskuze: Lituje Sainz svých slov ohledně budoucnosti v Toro Rosso?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 06.08.2017 11:28 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen v Silverstone, který dal pneumatikám pěkně zabrat

"Omezení přítlaku pro rok 2021 mohla být přísnější," podotýká šéf Red Bullu

Valtteri Bottas v závodě v Silverstone

Jordan je přesvědčen o prodeji Mercedesu. Co radí Wolffovi?

Fernando Alonso je zpět

Abiteboul byl kvůli pokroku Renaultu z Ricciardova odchodu frustrovaný, Alonso se vrací do továrny

Závod v Mugellu inspiroval Christiana Hornera k zajímavé myšlence

Inovativní nápad Red Bullu by mohl v budoucnu uspět

Pierre Gasly ve Velké ceně Itálie, kterou ovládl

AlphaTauri povzbuzeno stěhováním do aerodynamického tunelu Red Bullu, chce se mu vyrovnat

Jean Todt

Todt se zamýšlí nad situací ve Ferrari. Jaká je ve srovnání s rokem 1993?

Carlos Sainz se svou trofejí za druhé místo po závodě v Monze

Sainz lituje Péreze: Někdy to není jen o výkonnosti

Max Verstappen po závodě v Silverstone

Red Bull bude uklidňovat Verstappena. "Chápu frustraci," říká Horner

Charles Leclerc v boxech Ferrari

Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Damon Hill se dožívá šedesátin

Damon Hill: pozapomenutý mistr světa slaví kulaté narozeniny

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel při testech klíčových komponent pro 2. polovinu sezóny v Maďarsku

Technický ředitel Ferrari si nemyslí, že by se karta obracela ve prospěch…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Red Bull bude uklidňovat Verstappena. "Chápu frustraci," říká Horner

  2. Inovativní nápad Red Bullu by mohl v budoucnu uspět

  3. V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

  4. Abiteboul byl kvůli pokroku Renaultu z Ricciardova odchodu frustrovaný, Alonso se vrací do továrny

  5. Damon Hill: pozapomenutý mistr světa slaví kulaté narozeniny

  6. Todt se zamýšlí nad situací ve Ferrari. Jaká je ve srovnání s rokem 1993?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud