Technický ředitel Ferrari si nemyslí, že by se karta obracela ve prospěch Mercedesu

Petr Hlawiczka, 4. srpna 2017, 06:40 Google+

Technický ředitel Ferrari Mattia Binotto hovoří o posledním vývoji konkurenceschopnosti mezi jeho týmem a Mercedesem, žádný očividný trend v něm ale podle něj k nalezení není. Poslední nařízení FIA jejich rychlosti podle něj neuškodila. Navíc věří, že se ve druhé polovině dokážou vyhnout penalizacím za nasazení nadlimitního množství komponent pohonných jednotek a udrží se v boji o titul.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 04.08. 23:21) Napište svůj názor
Sebastian Vettel při testech klíčových komponent pro 2. polovinu sezóny v Maďarsku

Sebastian Vettel při testech klíčových komponent pro 2. polovinu sezóny v Maďarsku | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Mercedes před Maďarskem stahoval Ferrari v práci s pneumatikami, zlepšil nastavení a v Silverstone jasně vyhrál. Nedošlo k tomu i kvůli tomu v důsledku toho, že Ferrari musel zesílit svou podlahu či upravit chod svého motoru kvůli nařízení o spalování oleje? Na to jsme se ptali už v Rakousku Sebastiana Vettela, ten nás s takovým dotazem poslal výše.

Odpovědi jsme se dočkali až v Maďarsku od technického ředitele Scuderie: "Podle mě se to spalování oleje, které zmiňujete, netýká Ferrari. A podlaha - abych byl upřímný, nemyslím si, že to má nějaký vliv na naši výkonnost."

img-responsive

Mattia Binotto si uvědomuje, že Ferrari musí udržet tempo vývoje | foto: Scuderia Ferrari

V posledních závodech ani podle něj nepozoroval nějaký zvrat vývoje sezóny ve prospěch Mercedesu: "Myslím, že každý závod je jiný. Na začátku sezóny byly závody, kdy jsme byli konkurenceschopní my, a v jiných zase Mercedes."

"Když se například podíváte na Bahrajn na počátku sezóny, tak byli velmi silní v kvalifikaci, my zase v závodě. Nemyslím si, že tam je nějaká jasná tendence či trend v konkurenceschopnosti těch dvou týmů," argumentuje technický ředitel Ferrari.

"Vývoj je rozhodně důležitý, musíte se mu věnovat závod po závodu. Zbývá ještě hodně závodů, jsme v polovině sezóny a já nevidím žádné důvody, proč by to měl být takový či onaký trend," pokračuje Binotto.

Stav použitých součástí pohonných jednotek před Velkou cenou Belgie 2017

Stav použitých součástí pohonných jednotek před Velkou cenou Belgie 2017 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Přijde penalizace za využití pátého turba?
Problémem Sebastiana Vettela bojujícího o titul by mohla být penalizace na roštu kvůli nasazení pátého turba. Ferrari však doufá, že se tomu dokáže vyhnout: "Určitě nám to dělá starosti kvůli tomu, že jsme na turbu měli poruchu na začátku sezóny a že jsme je museli nahradit tak brzy. Nasadili jsme turbo číslo tři a čtyři," komentuje technický ředitel.

"S následujícími turby jsme ale nasadili i určité úpravy s ohledem na spolehlivost. Momentálně fungují dobře. Nasadili jsme vše, co má být letos k dispozici, ale k dispozici máme na každém turbu veškeré nezbytné vzdálenosti, takže je točíme a naším cílem samozřejmě je sezónu dojet se současným počtem turb," dodává Binotto.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Technický ředitel Ferrari si nemyslí, že by se karta obracela ve prospěch Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 04.08.2017 23:21 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton a Valteri Bottas tentokrát double neslavili, ale vítězství ano

PROHLÁŠENÍ pilotů a zástupců týmu po Grand Prix Monaka

Sergio Pérez si o jednu pozici polepšil díky potrestání soupeře

Magnussen potrestán po závodě, klesl v pořadí

Choreografie v podání mechaniků Williamsu

V boxech nejrychlejší Williams, jaká strategie pomohla Hamiltonovi k vítězství? + GRAFIKA

Sergio Pérez poháněný Mercedesem byl na rovince za tunelem rychlejší než piloti Ferrari

Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Blýskl se Gasly, Racing Point na rovinkách před Ferrari

Pierre Gasly s Red Bullem RB15 v Monaku

Nejrychlejší kola v Monaku: Gasly předvedl sílu Red Bullu, třetí Albon

Lewis Hamilton vyhrává i tehdy, kdy v to snad on sám nedoufá

GP Monaka: Hamiltona může porazit zase jen Hamilton + VIDEO

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Valtteri Bottas v kokpitu Mercedesu

Nároky stoupají: Bottas chce novou smlouvu i titul

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedesy odpoledne v přístavu dominují, Ferrari zaostává o parník. Překvapil nováček Albon

  2. PROHLÁŠENÍ pilotů a zástupců týmu po Grand Prix Monaka

  3. "Monstra" - Marko v Monaku očekává 6. double Mercedesu, Briatore si rýpl do Ferrari

  4. Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla

  5. Ferrari po analýze zůstává u svého současného konceptu, zvažuje návrat Resty zpět

  6. SPECIAL: Roky s Nikim Laudou

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud