O něco lépe jsou na tom tradiční stáje. McLaren má 26 partnerů, italské Ferrari pak 28. O poznání hůře na tom jsou malé a nové stáje. Například Force India zvažuje přejmenování na Force One, aby přilákala více mezinárodních společností.
S novým americkým vedením, které do F1 investovalo 8 miliard dolarů, by tato otázka měla být více řešena. Přeci jen Liberty Media budou chtít svou investici, díky které si pořídili sport s publikem 400 miliónů diváků, zúročit.
"Když jsem nastoupil, tak ve Formuli 1 nebyl nikdo zodpovědný za marketing, průzkumy či práci s médii," řekl nový šéf marketingu Sean Bratches, který dříve pracoval na pozici výkonného ředitele největší americké sportovní stanice ESPN.
"Teď tady sedíme a máme 5 sponzorů. Liverpool jich má 30, Manchester United jich má přes 90. Nemyslím si, že se na takováto čísla dostaneme, ale je tu zajímavá příležitost navázat nová partnerství s firmami, které se chtějí zviditelnit. Jsme asi jediná společnost na světě, která nedokáže vydělávat peníze na digitálních platformách," pokračoval Bratches.
Dalším zájmem nových majitelů, Liberty Media, bude dostat Formuli 1 do velkých měst. Jedním z hodně diskutovaných je Londýn, kde před GP Británie proběhla první Formula 1 LIVE show, které se zúčastnilo 100 tisíc lidí, a to chyběl domácí miláček Lewis Hamilton.
Dle Bratchese prý projevilo zájem více jak 40 měst. "Půjdeme úplně jiným směrem. Budeme se zaměřovat na místa, které budou mít odpovídající reprezentativní vlastnosti pro naši značku," zakončil Bratches.