Změny pro rok 2017 závodění podle šéfkonstruktéra Manoru nezlepší

PH, 9. února 2017, 07:25 Google+

Luca Furbatto, jenž pracoval jako konstruktér u McLarenu, Toro Rosso a Manoru, hovoří o posledních technických změnách před sezónou 2017. K lepšímu závodění podle něj nepovedou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Koncept zkrachovalého Manoru MRT06, na startu jej letos žel neuvidíme

Koncept zkrachovalého Manoru MRT06, na startu jej letos žel neuvidíme | foto: Sean Bull

Sdílejte článek

Kromě širších pneumatik se letos dočkáme širších vozů i křídel a větších difuzorů, budou tak produkovat mnohem vyšší aerodynamický přítlak. Kdo si podle Furbatta se změnami poradí nejlépe?

"Mercedes a Red Bull samozřejmě vždycky postavili lepší šasi než soupeři se skromnějšími zdroji. U aut, která generují vyšší přítlak a která mají i vyšší přilnavost, to také ovlivní rozdíly mezi týmy, i když všichni doufali, že tomu bude jinak," domnívá se šéfkonstruktér loňského Manoru MRT05.

Jak vnímá letošní technické změny? "Nemyslím si, že to bude změna k lepšímu. Podle mě tomu bude vlastně naopak. Vůz pro rok 2017 stráví větší procento kola pod plným plynem, proto se výhoda týmů s nejvyšším výkonem pouze zvýší."

img-responsive

Letošní změny k vyrovnanějšímu závodění podle Furbatta nepovedou | foto: Scuderia Toro Rosso

Lepší cestou by podle něj přístup z Le Mans, kde mají konstruktéři více volnosti: "Očekávám, že se o vítězství podělí Mercedes a Red Bull. Red Bull pod vedením Adriana Neweyho vždy postavil excelentní šasi, zatímco auto Mercedesu je jako celek velmi dobře vyváženo s nejlepším motorem v této sérii. Plně však připouštím, že bychom se mohli dočkat určitých překvapení, která by polem trochu zatřásla," dodává Furbatto.

Vytisknout

Diskuze: Změny pro rok 2017 závodění podle šéfkonstruktéra Manoru nezlepší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Po startu v zatáčce St. Devote

GRAFIKA: Startovní rošt v Monaku po penalizaci Leclerca

Fernando Alonso na pódiu po závodě v Austrálii

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Alonso spoléhá na start

Max Verstappen v závodě v Austrálii

Velmi těsnou kvalifikaci ovládl Verstappen, Pérez boural v první části

Max Verstappen v závodě v Bahrajnu (Sakhir)

Závěrečný trénink ovládl Verstappen. Hamilton boural

Max Verstappen před závodem v Austrálii

Druhý trénink pro Verstappena. Sainz ve svodidlech

Monacký přístav

Ferrari na úvod v Monaku nejrychlejší. Mercedes nasadil velké vylepšení, McLaren v nových barvách

Lewis Hamilton

Hamilton do Ferrari? Nejednáme, zní z obou táborů

Pohonná jednotka Honda RA617H

Honda se vrací do F1, motory bude dodávat Aston Martinu

Fernando Alonso v GP Saúdské Arábie

Může Aston Martin letos vyhrát? Technický ředitel týmu o Alonsově cíli

Fernando Alonso po závodě v Austrálii

Coulthard o Alonsovi: Má pořád hlad! Co srovnání se Schumacherem?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. A... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren zvažuje svůj návrat do Le Mans

Nový ředitel Brown by se chtěl s McLarenem vrátit do Le Mans

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Může Aston Martin letos vyhrát? Technický ředitel týmu o Alonsově cíli

  2. Ferrari na úvod v Monaku nejrychlejší. Mercedes nasadil velké vylepšení, McLaren v nových barvách

  3. Honda se vrací do F1, motory bude dodávat Aston Martinu

  4. Velmi těsnou kvalifikaci ovládl Verstappen, Pérez boural v první části

  5. Druhý trénink pro Verstappena. Sainz ve svodidlech

  6. GRAFIKA: Startovní rošt v Monaku po penalizaci Leclerca

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud