Změny pro rok 2017 závodění podle šéfkonstruktéra Manoru nezlepší

PH, 9. února 2017, 07:25 Google+

Luca Furbatto, jenž pracoval jako konstruktér u McLarenu, Toro Rosso a Manoru, hovoří o posledních technických změnách před sezónou 2017. K lepšímu závodění podle něj nepovedou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Koncept zkrachovalého Manoru MRT06, na startu jej letos žel neuvidíme

Koncept zkrachovalého Manoru MRT06, na startu jej letos žel neuvidíme | foto: Sean Bull

Sdílejte článek

Kromě širších pneumatik se letos dočkáme širších vozů i křídel a větších difuzorů, budou tak produkovat mnohem vyšší aerodynamický přítlak. Kdo si podle Furbatta se změnami poradí nejlépe?

"Mercedes a Red Bull samozřejmě vždycky postavili lepší šasi než soupeři se skromnějšími zdroji. U aut, která generují vyšší přítlak a která mají i vyšší přilnavost, to také ovlivní rozdíly mezi týmy, i když všichni doufali, že tomu bude jinak," domnívá se šéfkonstruktér loňského Manoru MRT05.

Jak vnímá letošní technické změny? "Nemyslím si, že to bude změna k lepšímu. Podle mě tomu bude vlastně naopak. Vůz pro rok 2017 stráví větší procento kola pod plným plynem, proto se výhoda týmů s nejvyšším výkonem pouze zvýší."

img-responsive

Letošní změny k vyrovnanějšímu závodění podle Furbatta nepovedou | foto: Scuderia Toro Rosso

Lepší cestou by podle něj přístup z Le Mans, kde mají konstruktéři více volnosti: "Očekávám, že se o vítězství podělí Mercedes a Red Bull. Red Bull pod vedením Adriana Neweyho vždy postavil excelentní šasi, zatímco auto Mercedesu je jako celek velmi dobře vyváženo s nejlepším motorem v této sérii. Plně však připouštím, že bychom se mohli dočkat určitých překvapení, která by polem trochu zatřásla," dodává Furbatto.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Změny pro rok 2017 závodění podle šéfkonstruktéra Manoru nezlepší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sebastian Vettel dojel až čtvrtý za oběma Mercedesy a Red Bulem Maxe Verstappena, ale nebýt zákroku týmu, mohl dopadnout ještě hůř

Ferrari svému nečekanému výpadku v Austrálii nerozumí, Itálie kritizuje "slabého" Vettela

Max Verstappen v Melbourne před Ferrari Charlese Leclerca

Hondu těší pódium, na které se s Red Bullem dostala, přiznává ale "jasnou ztrátu" na špičku

Sebastian Vettel v Melbourne zaostal za očekáváními

Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem

Tři nejlepší jezdci na pódiu po závodě v  Melbourne

FOTO: První závod sezóny v režii Mercedesů, zklamané Ferrari až za Red Bullem

Daniil Kvjat a Pierre Gasly využívají motory Honda

Nejrychlejší sektory a maximální rychlosti závodu: Bottas bezchybný, Honda zaujala na rovinkách

Charles Leclerc musel poslechnout pokyny z boxů a na svého stájového kolegu neútočit

O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren zvažuje svůj návrat do Le Mans

Nový ředitel Brown by se chtěl s McLarenem vrátit do Le Mans

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedes odpoledne v Melbourne suverénní, Ferrari až za Red Bullem + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Hamilton s Mercedesem na koni, Vettel neskrývá zklamání

  3. Náhle zemřel ředitel závodů F1 Charlie Whiting, zdrcená komunita F1 je v šoku

  4. Favorizované Ferrari zastínil Mercedes. Triumf Hamiltona, překvapení Norrise + VIDEO

  5. Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

  6. ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes dominuje, Hamilton překonává rekord. Jak rychle se jezdilo na rovinkách?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud