Stáj z Wokingu ve 24hodinovém závodě naposledy sbírala vavříny v roce 1995, kdy J. J. Lehto, Masanori Sekija a Yannick Dalmas triumfovali s vozem F1 GTR. McLaren pak v této sérii pokračoval až do roku 1998.
Brownovi by návrat do ní seděl k myšlence lepší propagace McLarenu, který vyrábí i silniční vozidla: "Le Mans jsme vyhráli a závod je součástí naší historie. A k mé práci patří i rozhodování o tom, kdy by značka McLaren měla závodit.
Návrat do Le Mans je něco, co jsme identifikovali a o čem diskutujeme. Já bych nás tam osobně moc rád viděl - a nejsem jediný, kdo tyto názory sdílí," pokračuje nový šéf McLarenu, jenž se po odchodu Rona Dennise ujal kormidla po boku Jonathana Neala. Konečné rozhodnutí v této záležitost má ve svých rukou ale provozní ředitel automobilky McLaren Mike Flewitt.
Britský tým by v Le Mans závodil v kategorii GTE. Brown ale na dotaz, zda by McLaren nepostavil i vůz kategorie LMP1, pro Autosport odpověděl: "Nikdy neříkej nikdy." Dát dohromady program pro vytrvalostní závody ale podle něj McLarenu zabere "několik let."
McLaren pro kategorii GTE připravoval pro sezónu 2013 vůz MP4-12C GTC, projekt však nakonec nebyl realizován. Nedávno na pozici nového ředitele motorsportu pro zvláštní operace automobilky jmenoval Dana Walmsleyho, bývalého šéfa týmu Strakka Racing. Zdá se tedy, že by příští pokus na vstup do Le Mans již mohl vyjít.