McLaren prošel několika názvy a naposledy měl titulárního sponzora v roce 2013 v případě mobilního operátora Vodafone. Nový výkonný ředitel Zak Brown se vyjádřil v tom smyslu, že by určitě takového mecenáše přivítal, ale nejspíš k tomu dojde až v roce 2018, příští rok je ještě brzy.
"Je zřejmé, že novým titulárním sponzorem by měl být někdo na komerční bázi a něco, s čím můžeme být těsně svázaní, což pro nás bude zásadně důležité. Ale viděl bych to až na rok 2018. Příští sezóna už je za dveřmi a v této oblasti opravdu nemám žádné eso v rukávu," svěřil se Brown novinářům v Abú Zabí.
Otázka titulárního sponzora ale v současnosti není hlavní prioritou týmu, k němuž příští měsíc nastoupí posila Jonathan Neale, bývalý šéf CSM Sport & Entertainment. Brown prohlásil, že vždy existují tři sféry zájmu, které přinesou týmu rovnováhu.
"Nemyslím, že by otázka sponzora byla číslem jedna, stolička má také tři nohy, tak si myslím, že se musíme věnovat rovnoměrně všem, abychom byli úspěšní. Prvním bodem jsou fanoušci, domnívám se, že McLaren - a potažmo celá F1 - by měla zlepšit provázanost s našimi příznivci. Čím víc fanoušků budeme mít, tím víc se objeví sponzorů. Chceme, aby naši příznivci měli zájem o produky a služby našich mecenášů. A čím více jich budeme mít, tím více peněz poplyne do našeho týmu, který díky nim bude mít rychlejší vozy. Je to uzavřený kruh, protože fanoušci vždy preferují týmy, které jezdí vpředu. Proto se domnívám, že všechny tři oblasti jsou nesmírně důležité a potřebujeme, aby správně fungovaly. Pokud uspějeme jen v jedné, systém rozhodně nebude spolehlivě pracovat," dodává Brown.