Absolutně nejrychlejší zastávky předvedl Mercedes v případě bronzového Hamiltona - ta druhá trvala 2,22 sekundy, ta poslední byla ještě o pár setin rychlejší: 2,14 sekundy. První sice nebyla tak výstavní, přesto se vlezla do 3 vteřin.
Williams byl v této disciplíně v Singapuru druhý, když Massu zvládl odbavit za 2,24 sekundy a Bottase za 2,38 s - později jej však musel stáhnout a Fin nebyl klasifikován.
Stejně rychlou zastávkou se blýskl Renault, jenž Magnussena v 1. kole zdržel také 2,38. Velmi dobré výkony (2,4 a 2,5 s) ukázal také při práce na voze Palmera, jenž se v boxech zdržel nejméně ze všech: 57,65 s.
Čtvrtou nejrychlejší v pořadí byla zastávka Ricciarda u Red Bullu v 47. kole, kdy se vydal na stíhací jízdu Rosberga: mechanici jej přezuli za 2,34 s. Předchozí dvě výměny stihli za 2,6 s. U Verstappena se všechny tři pohybovaly konzistentně v rozmezí 2,5 - 2,6 s.
Do závodu startovala většina na ultra-měkkých pneumatikách, pouze Red Bully, Nasr a Palmer zvolili super-měkké, s měkkými začínal z posledního místa Vettel, jenž dojel po skvělém výkonu pátý.
Většina, tedy deset klasifikovaných jezdců vsadilo na dvouzastávkovou strategii, osm pilotů měnilo pneumatiky třikrát: Ericsson, Hamilton, Massa, Ocon, Ricciardo, Räikkönen, Sainz a Verstappen.
Počáteční fáze safety caru, jenž je v Singpauru 100%, využili jen trio Bottas, Button (oba však do cíle nedojeli) a Pérez, který tak velkou cenu odjel v podstatě jen s jedinou zastávkou.
Nejdelší stint na ultra-měkké směsi zvládl Wehrlein (24 kol), na super-měkké Kvjat (rovněž 24 kol) a na měkké již zmíněný Pérez: 36 kol, tj. 59 % závodu vypsaného na 61 kol.