Závodní ředitel McLarenu přiznal, že s Hasegawou, jenž se účastnil projektů Hondy s týmem BAR, vychází mnohem lépe než s Jasuhisou Arajem: "Jde o zcela jiný přístup než s Hasegawou. Mám s ním velmi dobrý vztah, pravidelně se spolu setkáváme tváří v tvář."
"Ne pouze na trati, kde toho má každý hodně, protože má vlastní povinnosti, ale i mimo ní se pravidelně setkáváme. A je velmi otevřený, transparentní, ctižádostivý, chytrý. Také začínáme více spolupracovat, proto můžete pozorovat některé projekty, jichž se McLaren účastní, ale ukrýváme se v pozadí, protože každý si plní vlastní povinnosti. Ale funguje to, což je klíčové," uvádí Boullier.
Cítí, že McLaren a Honda nyní "táhnou za jeden provaz jako jeden tým" a že jsou blízko skutečného průlomu: "McLaren a Honda jsou v rovnováze. My jsme museli nejdříve zabrat, abychom postavili do určité úrovně statečně dobré auto, a stále máme spoustu prostoru pro jeho zlepšení. Víme to, což je dobré. Pokud jde o aerodynamiku, zavěšení či cokoliv, tak víme, co musíme udělat, a víme, kudy se ubírat."
"Honda se teď začíná sbírat, proto jsme se v Silverstone dočkali dobrého vylepšení. Ve vývoji se můžeme věnovat mnoha věcem, které teď nemůžeme využít, protože například se zvýšením přítlaku by zvýšily odpor - a my dnes odpor na našem voze nepotřebujeme, máme-li zůstat konkurenceschopní. Proto jde o přístup spolupráce. Ale všechno to přichází," naznačuje 42letý Francouz.
Další vylepšení pohonné jednotky Hondy se dá očekávat již příští týden v Belgii, popř. o týden později v Monze. Japonský výrobce je ve vývoji letos stále omezen žetony, které budou od příští sezóny zrušeny.
"V systému bude o jedno omezení méně. Hondě to poskytne svobodu dělat to, co chce a kdy chce. Ale s menším množstvím motorů na sezónu stále nebudeme moci nasazovat vylepšení, kdykoliv si to budeme přát. Stále budeme muset myslet na to, co děláme," dodává Boullier.