Domenicali: F1 v současné době pro Lamborghini není prioritou

Petr Hlawiczka, 17. srpna 2016, 06:30 Google+

Bývalý šéf Ferrari Stefano Domenicali působí již pět měsíců jako prezident a výkonný ředitel italské automobilky Lamborghini. Po 23 letech strávených v Maranellu uvádí, že se svou současnou společnost o návrat do Formule 1 neusiluje.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 17.08. 16:05) Napište svůj názor
Nový ředitel Lamborghini - Stefano Domenicali

Nový ředitel Lamborghini - Stefano Domenicali | foto: Lamborghini

Sdílejte článek

"Když se ohlédnu za mou zkušeností v F1, šlo o výjimečné období, které si nesu pořád v sobě - je absolutně nezapomenutelné. Nikdy nepřestanu děkovat těm, kteří ve mně v minulosti vložili důvěru. Je to součástí mého života. Nyní se ale soustředím na novou výzvu, kterou mám - jde o tak inspirující, krásnou a odlišnou dimenzi," uvádí Domenicali, jenž nyní jen pracuje v Modeně, 32 km od Maranella.

Ve Formuli 1 skončil v dubnu 2014 po neúspěšném startu Ferrari do sezóny. Na pozici šéfa závodního týmu jej nakrátko nahradil Marco Mattiacci, jehož poté vystřídal současný šéf Maurizio Arrivabene. Personální rošády však Scuderii stále nepomohly přiblížit se boji o titul - od zavedení hybridních motorů stále dominuje Mercedes.

Lamborghini, kterému Domenicali šéfuje od 15. března tohoto roku, strávilo v F1 v roli konstruktéra jedinou sezónu. V roce 1991 v ní ale nezískalo ani jeden bod, nejlepším výsledkem bylo sedmé (tehdy nebodované) místo Nicoly Lariniho ve Velké ceně Spojených států. Kdy se hodlá italská automobilka do královské disciplíny motorsportu vrátit?

Návrat do Formule 1 není u Lamborghini na pořadu dne

Návrat do Formule 1 není u Lamborghini na pořadu dne | zdroj: Lamborghini

"To není prioritou dneška, protože máme jiné výzvy, které řadíme výše. A v současnosti máme systém, který v závodění funguje opravdu dobře. Soustředíme se na něj a máme kolem toho postavený byznys, který je rozhodně výjimečný. Dík patří Mauriziovi Reggianimu a Gioriovi Sannovi a všem lidem, kteří pracují v oddělení motorsportu, za to, že dobře zvolili sportovní program," vysvětluje spokojeně Domenicali.

Vytisknout

Diskuze: Domenicali: F1 v současné době pro Lamborghini není prioritou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 17.08.2016 16:05 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton s Valtterim Bottasem - budou spolu pokračovat i příští rok?

Hamilton už jedná s Mercedesem o dalším kontraktu. Bottas ujišťuje, že je vše v pořádku

Fernando Alonso s vozem Alpine A521 během tréninku v Monaku

"Alonso složitý návrat zvládl, je zpět ve formě," chválí Prost. Proč není Alpine na špici?

Carlos Sainz při pátečním tréninku v Sáchiru

Sainz porovnává dřívější angažmá. Proč to měl u McLarenu radši než u Renaultu?

Max Verstappen stíhaný Lewisem Hamiltonem

Red Bull nechápe komentáře Mercedesu týkající se výkonu motoru Hondy

Valtteri Bottas s Mercedesem W12

Wolff je rád, že frustrovaný Bottas nahlas řekl svůj názor. Za jednozastávkovou strategií si ale stojí

Max Verstappen a Lewis Hamilton - závod ve Francii

Rosberg kritizuje Hamiltona: Byl moc měkký

Carlos Sainz s Ferrari SF21

Ferrari je katastrofálním výsledkem zaskočeno. Jak Sainz vysvětluje ztrátu rychlosti a propad v šampionátu?

Max Verstappen s Red Bullem

Nejrychlejší kola patřila Red Bullům, Max o bod blíže k titulu?

Valtteri Bottas si zase trochu znepřátelil vedení týmu...

Bottas si nemyslí, že by jeho výroky do rádia zašly příliš daleko

Max Verstappen si upevnil své postavení v průběžné klasifikaci (ilustrační foto)

GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Aerodynamický tunel Sauberu ve švýcarském Hinwilu

VIDEO: Moderní aerodynamický tunel Sauberu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Alonso složitý návrat zvládl, je zpět ve formě," chválí Prost. Proč není Alpine na špici?

  2. Sainz porovnává dřívější angažmá. Proč to měl u McLarenu radši než u Renaultu?

  3. Red Bull nechápe komentáře Mercedesu týkající se výkonu motoru Hondy

  4. Wolff je rád, že frustrovaný Bottas nahlas řekl svůj názor. Za jednozastávkovou strategií si ale stojí

  5. Rosberg kritizuje Hamiltona: Byl moc měkký

  6. Ferrari je katastrofálním výsledkem zaskočeno. Jak Sainz vysvětluje ztrátu rychlosti a propad v šampionátu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud