Absolutně nejrychlejší zastávku předvedl v 17. kole Mercedes, když Rosberga odbavil za 2,15 sekundy. O pouhou setinu sekundy tak vyfouknul triumf Williamsu, který v 43. kole přezul Bottase za 2,16 s.
V případě Fina však převedli nejkonzistentnější práci, protože i jeho první zastávku zvládli rychle - za 2,28 s. Rosbergova druhá zastávka byla o poznání delší - 3,1 s. Lepší práci odvedl Mercedes na voze vítězného Hamiltona, jehož přezul za 2,4 a 2,6 s.
Výbornou práci odvedlo Ferrari při zastávkách Vettela - jeho výměny trvaly 2,4 a 2,3 s, jeho týmový kolega Räikkönen se zdržel 2,8 a 2,3 s. Za povšimnutí stojí také výkon Renaultu v případě Palmera - 2,7 s a 2,5 s se řadí mezi ty nadprůměrné.
V závodu se vyšplhaly teploty dráhy až na 54 °C - letošní rekord. Na pomalejších měkkých pneumatikách startovalo jen 7 pilotů: Ericsson, Harjanto, Kvjat, Massa, Palmer, Pérez a Räikkönen - zbytek začínal na super-měkkých, které byly o více než sekundu na kolo rychlejší.
Nejlepším pilotem s alternativní strategií byl právě Räikkönen, jenž se po startu z 14. příčky propracoval na konečné šesté místo. Drtivá většina volila strategii o dvou zastávkách - s jedinou si vystačil jen Harjanto, třikrát se v boxech ukázali Ericsson a Button, ten si ale jednou odpykával trestný průjezd za nepovolenou radiokomunikaci, když mu na počátku závodu selhalo čidlo hydrauliky.
Nejdelší stint na super-měkké směsi předvedl Magnussen (24 kol), na měkké Ricciardo (37 kol) a na středně-tvrdé Massa: 40 kol představovalo 57 % Velké ceny Maďarska vypsané na 70 okruhů.