Nejrychleji přezouval opět Williams, Ericsson na jedné sadě ujel 89 % závodu + strategie

Petr Hlawiczka, 30. července 2017, 21:55 Aktualizováno 31.7.2017, 00:00 Google+

HUNGARORING - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si týmy vedly během Velké ceny Maďarska v boxech a s jakými pneumatikovými strategiemi ji odjely?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Williams pracoval v boxech opět výborně, k bodům mu to ale nepomohlo

Williams pracoval v boxech opět výborně, k bodům mu to ale nepomohlo | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Nejlépe pracujícím týmem na Hungaroringu byl tradičně Williams, který přezul Strolla v 29. kole za 2,33 sekundy a Di Restu v 34. kole dokonce za 2,29 s. Pokud vám to nekoresponduje s jeho celkovým časem stráveným v boxové uličce, je to v pořádku. Pro Paula jedoucí v F1 svůj první závod po 4 letech byla výměna tak rychlá, že na zelené světlo reagoval s půlvteřinovým zpožděním.

Na druhou příčku se překvapivě dostalo Toro Rosso, jež zvládlo zastávku Sainze v 35. kole za 2,76 s a Kvjata v 40. kole za 2,44 s. Třetí místo patří  Mercedesu, který odbavil Hamiltona v 31. kole za 2,5 sekundy. V případě jeho týmového kolegy Bottase se protáhla na 3,2 s.

Pod tři sekundy se vlezlo už jen Ferrari, které Räikkönena v 33. kole drželo jen 2,65 sekundy, a Haas přezuvši Grosjeana za 2,96 s.

Přehled zastávek v boxech

Přehled zastávek v boxech | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Osmnáct jezdců do závodu startovalo na super-měkkých pneumatikách, na měkkých začínali jen Kvjat a Di Resta. Většina jela jen na jednu zastávku, dvakrát do boxů zamířili pouze Ericsson s Wehrleinem.

Teplota dráhy sice přesahovala 50 °C, opotřebení a degradace však nebyly vysoké. Jednozastávkovým strategiím hodně pomohl úvodní výjezd safety-caru - 4 kola za ním se týmům pomohly rozhodnout.

Grafický přehled pneumatikových strategií

Grafický přehled pneumatikových strategií | zdroj: Pirelli

Nejdelší stint na super-měkké směsi zvládl Palmer - 46 kol, na měkké vydržel Ericsson 62 kol, tj. 89 % velké ceny vypsané na 70 okruhů.

Dodatečné informace o stintech, časech a podmínkách během závodu

Dodatečné informace o stintech, časech a podmínkách během závodu | zdroj: Pirelli

Vytisknout

Diskuze: Nejrychleji přezouval opět Williams, Ericsson na jedné sadě ujel 89 % závodu + strategie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Startovní rošt před v Melbourne

GRAFIKA: Startovní rošt GP Austrálie - Max z 1. místa, Aston Martiny a Ferrari seřazeny za sebou

Sergio Pérez v závodě v Saúdské Arábii

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: „Dnešní den bych nejraději zapomenul,“ říká Pérez

Max Verstappen v závodě v Bahrajnu (Sakhir)

Kvalifikace pro Verstappena s Mercedesy za zády

Max Verstappen s použitím DRS během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Třetí trénink patřil Verstappenovi. Pérez v problémech

Fernando Alonso s Aston Martinem

Alonso králem 2. tréninku poznamenaného deštěm

Max Verstappen s Flow-visem během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Úvodní australský trénink pro Verstappena. Druhý Hamilton. FIA zápolila s GPS

Startovní rošt ve Spielbergu

FIA po posledních incidentech upravuje startovní rošt, Masi se v Austrálii vrací do padoku

Carlos Sainz během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Maranello chystá ofenzivu. Její první fáze má nastat v Imole. A co řekl Sainz?

Oscar Piastri s McLarenem MCL60 při testech v Bahrajnu

Nováček vs. zkušenosti: McLaren vyzdvihuje pokrok Piastriho, Haasu se vyplácí sázka na Hülkenberga

Lowe, Paddy

Super dominantní Red Bull? Lowe ostře reaguje na slova Hamiltona s Russellem

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. A... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel si pojistil vedoucí postavení v šampionátu

Ferrari slaví triumf, Hamilton poslechl tým, Verstappen za zlého muže + VIDEO

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. FIA po posledních incidentech upravuje startovní rošt, Masi se v Austrálii vrací do padoku

  2. "Ferrari není v krizi," hájí svůj tým Sainz. Ví přesně, v čem spočívá problém vozu SF-23

  3. Alonso přirovnává pokrok Aston Martinu k Brawnu GP

  4. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: „Dnešní den bych nejraději zapomenul,“ říká Pérez

  5. Alonso králem 2. tréninku poznamenaného deštěm

  6. Maranello chystá ofenzivu. Její první fáze má nastat v Imole. A co řekl Sainz?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud