Nejrychleji přezouval opět Williams, Ericsson na jedné sadě ujel 89 % závodu + strategie

Petr Hlawiczka, 30. července 2017, 21:55 Aktualizováno 31.7.2017, 00:00 Google+

HUNGARORING - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si týmy vedly během Velké ceny Maďarska v boxech a s jakými pneumatikovými strategiemi ji odjely?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Williams pracoval v boxech opět výborně, k bodům mu to ale nepomohlo

Williams pracoval v boxech opět výborně, k bodům mu to ale nepomohlo | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Nejlépe pracujícím týmem na Hungaroringu byl tradičně Williams, který přezul Strolla v 29. kole za 2,33 sekundy a Di Restu v 34. kole dokonce za 2,29 s. Pokud vám to nekoresponduje s jeho celkovým časem stráveným v boxové uličce, je to v pořádku. Pro Paula jedoucí v F1 svůj první závod po 4 letech byla výměna tak rychlá, že na zelené světlo reagoval s půlvteřinovým zpožděním.

Na druhou příčku se překvapivě dostalo Toro Rosso, jež zvládlo zastávku Sainze v 35. kole za 2,76 s a Kvjata v 40. kole za 2,44 s. Třetí místo patří  Mercedesu, který odbavil Hamiltona v 31. kole za 2,5 sekundy. V případě jeho týmového kolegy Bottase se protáhla na 3,2 s.

Pod tři sekundy se vlezlo už jen Ferrari, které Räikkönena v 33. kole drželo jen 2,65 sekundy, a Haas přezuvši Grosjeana za 2,96 s.

Přehled zastávek v boxech

Přehled zastávek v boxech | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Osmnáct jezdců do závodu startovalo na super-měkkých pneumatikách, na měkkých začínali jen Kvjat a Di Resta. Většina jela jen na jednu zastávku, dvakrát do boxů zamířili pouze Ericsson s Wehrleinem.

Teplota dráhy sice přesahovala 50 °C, opotřebení a degradace však nebyly vysoké. Jednozastávkovým strategiím hodně pomohl úvodní výjezd safety-caru - 4 kola za ním se týmům pomohly rozhodnout.

Grafický přehled pneumatikových strategií

Grafický přehled pneumatikových strategií | zdroj: Pirelli

Nejdelší stint na super-měkké směsi zvládl Palmer - 46 kol, na měkké vydržel Ericsson 62 kol, tj. 89 % velké ceny vypsané na 70 okruhů.

Dodatečné informace o stintech, časech a podmínkách během závodu

Dodatečné informace o stintech, časech a podmínkách během závodu | zdroj: Pirelli

Vytisknout

Diskuze: Nejrychleji přezouval opět Williams, Ericsson na jedné sadě ujel 89 % závodu + strategie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Lewis Hamilton se brání útoku svého týmového kolegy Georgea Russella v Miami

Válka mezi jezdci? Nedovolím to, ujišťuje Wolff

Podlaha Alfy Romeo

Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

Nové vozy jsou již ve finálních fázích výroby

Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

Max Verstappen během rozhovoru na galavečeru FIA

Verstappen nechce, aby Ricciardo pracoval na nastavení monopostu Red Bulu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel si pojistil vedoucí postavení v šampionátu

Ferrari slaví triumf, Hamilton poslechl tým, Verstappen za zlého muže + VIDEO

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

  2. Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

  3. Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

  4. "Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

  5. Válka mezi jezdci? Nedovolím to, ujišťuje Wolff

  6. Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud