Americký nováček se rozhodl pro agresivnější strategii. Z třinácti poskytnutých sad využije pro Grosjeana a Gutiérreze10 sad ultraměkké směsi, pak bude mít k dispozici jen tři sady měkkých pneu. Pro srovnání - Renault použije osm sad fialově označených pneumaik a pět žlutých. Manažer Haasu Günther Steiner hovoří o uchopení šance ohledně přídělu pneumatik.
"Využijeme jenom ultraměkké a měkké pneu. Je to výzva, abychom nalezli perfektní pracovní rozsah pro tento typ gum. Ultraměkké pneu se v Kanadě nikdy ani nezkoušely, vždyť debutovaly v monackém závodě před dvěma týdny. Musíme zjistit, jak pneumatiky fungují, konkrétně v Kanadě. Před rozhodnutím, že ultraměkkou směs použijeme v Kanadě, jsme je testovali jen jednou, a to v Barceloně. Uvidíme, zda rozhodnutí použít v je v Kanadě, bude správné. Z Monaka jsme si odvezli nějaké poznatky, teď se musíme postarat o to, aby v Kanadě pracovaly ultraměkké pneu co nejlépe," popisuje volbu Steiner.
Jak je známo, týmy musí provést rozhodnutí, jaké pneu na zámořské závody použijí, 14 týdnů předem. Haas se stal celkem pověstný odvážným přístupem ohledně volby pneumatik - vyplatilo se mu to například v Bahrajnu, kde Grosjean absolvoval tři stinty na nejměkčí směsi a umístil se jako pátý.