Williams včera v Barceloně překvapil radikálním předním i zadním křídlem, s nimiž chtěl vyhodnotit vyšší úrovně přítlaku, které očekává příští rok. Lynn ale prozradil, že se mu těžké hodnotí skutečný dopad upraveného balíku, protože mu tým nedovolil jezdit naplno.
"Vlastně jsem na to tak tvrdě netlačil. Nesměl jsem. Myslím, že možná toho zítra uvidíte od Felipeho [Massy] trochu více, proto bude lepší se zeptat jej. Byla to trochu škoda, protože to vypadalo, že by to mohlo poskytnout dobrý přítlak. Ale nemohl jsem s tím toho moc předvést," hodnotí rozpačitě Lynn.
Uvědomuje si, že křídla, s nimiž jezdil, nesplňují současné technické předpisy: "Bylo by to příjemné, kdyby byla legální. Vypadá to jako něco z 90. let. Tým zkouší věci pro budoucnost a to, jaký z nich plyne přínos. Jezdili jsme na měkkých pneumatikách, mohl jsem na to tlačit ale pouze v třetím sektoru, jen pro vyzkoušení simulace pomalé rychlosti."
Úterý zakončil na devátém místě poté, co s upraveným Williamsem FW38 urazil 86 kol: "Myslím, že toho dokážu mnohem více, než jen ujet spoustu kol na této trati s vozem F1, obzvlášť když toho na voze zkoušíte hodně. Snad jsme před nadcházejícími závody dosáhli slušného pokroku - to bylo to hlavní, na co jsme se soustředili."
"A pokud jde o mě, šlo o další den ve voze Formule 1, takže to bylo opravdu cenné. Připadalo mi to mnohem jednodušší, než při mé poslední jízdě. Možná, že to je dalším rokem zkušeností s výkonnějšími vozy, ale cítil jsem, že je to mnohem snadnější," dodává Lynn.
Anyone got the feeling they’ve seen our testing rear wing somewhere before? Way ahead of its time... #F1Testing pic.twitter.com/0iHIy21R8a
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) May 18, 2016