Zvýšení palivového limitu s ohledem na těžší vozy, mohutnější spoilery a větší pneumatiky bylo navrženo s ohledem na skutečnost, aby týmy mohly lépe využívat v příštím roce svých pohonných jednotek. Byla schválena dohoda, podle níž nebude trváno na dosavadním omezení (více zde).
Šéf Mercedesu Toto Wolff potvrdil, že jeho tým a další tři stáje disponující německým agregátem - Williams, Force India a Manor - hlasovaly proti zvýšení limitu bez ohledu na fakt, že jejich rozhodnutí nemohlo změnit uvedenou dohodu. Jedním z jejich argumentů je i ekologičtější přístup F1, ačkoliv většina názorů hledá v přístupu stuttgartské automobilky obavu, aby se nerozplynulo její dominantní postavení.
"Claire Williamsová přednesla tuto záležitost jako samostatný bod. Celý svět volá po snížení emisí. To se skutečně děje. Můžeme tak z čistého principu hlasovat pro navýšení paliva ze 100 na 105 kg? Pokud by to motorsport potřeboval, udělejme to, ale z principielního hlediska jsme se rozhodli nejít touto cestou a říci NE. Ostatně jsme věděli, že naše hlasy budou jen čtyři a na rozhodnutí to nic nezmění, byl to ztracený případ," komentoval situaci Toto Wolff.