Letos poprvé se tam dočkáme nové, nejměkčí směsi, která nese fialové označení. Kromě ultra-měkké budou mít týmy k dispozici také super-měkké a měkké pneumatiky.
Poslední dvě jmenované směsi si každý pilot musí po sobotě ušetřit pro Velkou cenu Monaka. Stačí ale, když během ní použijí pouze jednu z nich. A druhá z povinností: pro třetí část kvalifikace si musí odložit jednu sadu ultra-měkkých pneumatik. Ti, co do Q3 nepostoupí, na ní budou moci závodit, zbytek ji vrátí Pirelli.
Stejnou alokaci italský výrobce oznámil také pro Kanadu, o jeden stupeň tvrdší směsi pro Ázerbájdžán. To proto, že u zámořských závodů má povinnost vše ohlásit dříve. Nyní bude zajímavé sledovat, kolik sad ze tří nabízených druhů pneumatik si vyberou piloti. Kromě tří povinných si dalších deset mohou volně zvolit.