Na trať nový Haas F1 zatím nevyjel, ale francouzský pilot má za sebou první jízdu. Stalo se tak na simulátoru Ferrari, který může americký tým v rámci technického partnerství využívat. Romain se po první "jízdě" vyjádřil o vlastnostech konstrukce velmi pozitivně.
"Můj první dojem je velmi dobrý. Jako u každého nového vozu se vyskytly některé dětské nemoci, stejně jako prodleva turba, energie při brzdění a tak dále... Tím jsme strávili dopoledne, když se vše řádně usadilo,věnovali jsme se odpoledne základnímu nastavení se zaměřením na brzdění a reakci plynového pedálu, nastavení diferenciálu a kladli jsme důraz na různé aerodynamické detaily s ohledem na údaje získané v aerodynamického tunelu," uvedl pro periodikum L'Equipe Grosjean.
Francouz si je vědom, že ačkoliv je absolvování testů na simulátoru nezbytné a také užitečné, nemohou získané údaje konkrétně vypovědět, jak se bude vůz chovat na skutečné dráze. Proto dosažené výsledky nehodlá nijak nadhodnocovat. "Působení na simulátoru má svůj význam, základ vozu na mě působí velice dobře," hodnotí Grosjean.