David Hunt (20. 5. 1960) se finančně vzmohl na začátku 90. let, kdy rozjel ve velkém prodej vodních filtrů Amway, současně provozoval i marketingovou společnost. Jeho jméno se objevilo poprvé ve formuli 1 zhruba rok po smrti slavnějšího sourozence (Jamesovi se staly osudnými problémy se srdcem). Tehdy se David pokoušel zachránit kolabující tým Lotus, který se v roce 1994 dostal do kritické situace. Hunt tehdy vyrovnal největší dluhy (mluvilo se o 10 milionech liber) a alespoň pro závěr sezóny 1994 udržel Lotus ve startovním poli, byť se u něj museli vystřídat piloti. Hunt se tak stal vlastníkem slavné britské značky.
Další Huntovy pokusy vzkřísit Lotus byly beznadějné - v roce 1995 ještě participoval s neúspěšným týmem Pacific, ale piloti Jean-Denis Deletraz, Andrea Montermini či Giovanni Lavaggi spolehlivě okupovali chvost startovního roštu. Hunt se pak ještě pokoušel na přelomu let 2000 a 2001 získat od Alaina Prosta jeho tým, aby opět vrátil Lotus do startovního pole, ale jeho záměr nevyšel. Složitý soudní spor a bitva o značku Lotus s malajskou vládou a Tony Fernandesem, to je už hudba nedaleké minulosti, která však Davida Hunta notně rozladila.
Mnohem méně se ví o Davidově závodní kariéře, která začala krátce poté, co James Hunt nadobro opustil formuli 1. Mladší Hunt začal závodit v roce 1980, o tři roky později to zkoušel v britské sérii F3, ale jedinými zaznamenáníhodnými výsledky byla dvě šestá místa. Poté pod hlavičkami týmů David Price Racing a Eddie Jordan Racing zkoušel štěstí v Macau (1983, 1984, 1986). Další Davidovy snahy se váží s F3000, ovšem v týmu Rogera Cowmana nedokázal svou Lolu T88/50 zpočátku vůbec kvalifikovat. Nejlepšího umístění dosáhl v Brands Hatch, jeho sedmé místo ale zastínila vážná nehoda jeho krajana Johnnyho Herberta, který při ní utrpěl zranění, dlouho ovlivňující jeho kariéru.
David Hunt se s kariérou závodního pilota rozloučil v Dijonu, posledním závodě sezóny (nedokončil jej) a rozhodl se věnovat podnikatelským aktivitám, které mu po necelých pěti letech umožnily vstoupit do F1 a zahájit téměř dlouholetou snahu opět do ní přivést Lotus.