Fellow of the Royal Academy of Engineering je každoroční ocenění pro nejlepší inženýry, výzkumné pracovníky, inovátory, podnikatele, a představitele obchodního průmyslu. Návrhy předkládají dříve oceněné osobnosti - vyberou pokaždé zhruba 50 jmen z různých oblastí. Samotná akademie byla založena roku 1976 za podpory prince Filipa, vévody z Edinburghu. Současné jméno Royal Academy of Engineering nosí od 16. března 1992.
V seznamu letos zveřejněných jmen figuruje i technický ředitel týmu Mercedes Paddy Lowe. Třiapadesátiletý inženýr, který spatřil světlo světa v keňském Nairobi, absolvoval univerzitu v Cambridgem, kterou ukončil v roce 1984. Do formule 1 vstoupil v roce 1987 jako šéf oddělení elektroniky ve stáji Williams. Působiště změnil v roce 1993, kdy zamířil k McLarenu do funkce vedoucího výzkumu a vývoje. V roce 2001 povýšil na post šéfinženýra vývoje se zaměřením na závodní program vozů. Další postup ho čekal o čtyři roky později, kdy se stal technickým vedoucím inženýrského oddělení. V roce 2011 už působil u McLarenu jako technický ředitel.
Poslední přestup uskutečnil Lowe v roce 2013, kdy ho požádal šéf Mercedesu Toto Wolff, aby se stal technickým ředitelem v německé stáji. Šlo o velmi citlivou záležitost, protože Paddyho předchůdcem byl proslulý Ross Brawn. Lowe se po příchodu okamžitě zapojil do práce na novém typu, jímž byl sezóně 2014 dominující typ W05.
Ve zdůvodnění návrhu na Loweovo ocenění se říká, že se během své třicetileté práce ve formuli 1 zasloužil o inovaci technického vývoje, jehož výsledkem bylo osm světových šampionů F1.