Právě kvůli bouřlivé atmosféře a chování diváků, u nějž je mezi nadšeným vlastenectvím a nenávistí velmi úzká hranice, dělá Ferrari vše proto, aby nezklamal. Proto tým deklaruje použití vývojových žetonů, ale zároveň vyloučil, že by na Monze nasadil "superspeciální" pohonnou jednotku. O jejím využití se už hovořilo, mělo by jít o zásadní počin ve snaze zlikvidovat odstup od Mercedesu, ale zatím se maranellští zaměří pouze na zvýšení výkonu, který zvláštní povaha trati v Královském parku vyžaduje.
"Na novém agregátu pracujeme, ale v Monze supermotor nečekejte. Můžeme využít nějaké žetony, ale nic velkého to nebude. Proto opakuji, nemluvme o žádné super pohonné jednotce," uvádí věc na pravou míru Maurizio Arrivabene.
Ferrari oprášilo starší aerodynamický koncept, jehož povaha vyhovovala trati v Belgii. A protože i Monza je obdobného ražení, tým u ní setrvá. "Je dobře známo, že Monza a Spa jsou navzájem podobné trati, takže mohou našemu autu sedět. Rozhodně jsme nic nevzdali, žádný ručník v ringu neuvidíte, nejedeme na Monzu s poraženeckou náladou. Na druhou stranu je nám jasné, že Mercedes půjde těžko porazit. Je to italská Grand Prix, úspěch je tu téměř povinný, ale nemá smysl podvádět fanoušky nereálnými řečmi, raději jim řeknu věci tak, jak se mají. Bylo by úžasné vytáhnout nějakého králíka z klobouku a překvapit, ale držme se raději oběma nohama na zemi," dodává Arrivabene.