Německý pilot žádá po italském dodavateli pneumatik, aby varování pilota před defektem pneumatiky bylo lepší. Odvolával se rovněž na podobný případ, který potkal už v závodě Sebastiana Vettela. "Tato záležitost se musí řešit, abychom cítíli bezpečněji. Musíme mít dřívější indikaci o možném defektu - alespoň to, pokud nejde v horizontu několika týdnů tento problém kompletně vyřešit. Například kdyby zadní pneumatiky začaly vykazovat náznak nějakého poškození, aktivovaly by se zadní kamery a pilot by byl ze strany týmu varován.
Za čtrnáct dní nás čeká Monza, to je opět okruh, na němž se dosahují vysoké rychlosti, musíme myslet na své bezpečí. Když se podívám na defekt Vettela, měl podobné štěstí jako já o dva dny dříve. Pokud by se něco podobného stalo v Eau Rouge, byl by to velký, přímo obrovský problém. Oba jsme měli štěstí, že jsme nic netrefili." varuje Rosberg.
Nico rovněž odpověděl na otázku, zda si myslí, že rozhodnutí Ferrari a Vettela pokusit se o strategii jedné zastávky, bylo moudré. "Neexistuje žádný důvod, proč to nezkusit, to je jisté," dodal Rosberg.