DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg žádá lepší opatření ohledně pneumatik
V pátečním druhém tréninku zažil dvojnásobný vicemistr světa v nájezdu do zatáčky Blanchimont "šokující zážitek", když ho v rychlost přes 300 km/h postihl defekt pravé zadní pneumatiky. Dle jeho názoru musí Pirelli změnit přístup k zajištění bezpečnosti už pro Grand Prix Itálie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg žádá lepší opatření ohledně pneumatik
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
badys
11:04 24.08.2015 46.13.68.XXXMotorismus ,závodění je vždy o riziku, když budou to riziko neustále zmenšovat, ztratí závody své kouzlo. At si jede každý počet kol kolik chce někdy, na tom vydělá někdy prodělá. To že někomu v závodě odejde guma , píchne nebo ji prořízne kolega je přece normální. -
Easy
09:54 24.08.2015 46.135.10.XXXPřesně tak! Pneumatika by se neměla takto rozstřelit, aniž by to jezdec mohl očekávat.
OT pro redakci: Bylo by možné to upozornění o vypínání reklam odstranit? Osobně reklamy nevypínám, přestože mě často zlobí poskakování stránky, zejména když chci na něco kliknout. Horší je to ale při psaní komentářů přes mobil, kdy ho mám na šířku - půlku displeje zabere klávesnice, část rám okna, pak to upozornění a na samotné psaní tak jeden dva řádky... Děkuji za odpověď -
Pepan
09:48 24.08.2015 89.24.157.XXXTo opatření je celkem jednoduché:
Trať je vytýčena bílými čárami a na pilotech je, aby vymezení trati dodržovali. Piloti si nebudou zkracovat trať přes obrubníky a nebudou bourat. Pak nebudou pneumatiky nadměrně zatěžovány a na trati se nebudou povalovat karbonové úlomky, které mohou pneumatiky proříznout.
Ještě jedna zajímavost. Před časem chtělo Pirelli stanovit pomocí pravidel maximální počet kol na jednotlivé směsi, což bylo zamítnuto. U směsi, na které jel Vettel to bylo v Spa dvacet kol. Vettel odjel 28, takže překročil uvažovanou životnost o 40%. A pak bude Arrivabene tvrdit, že u Ferrari nejsou hloupí.-
-
Pepan
10:00 24.08.2015 89.24.157.XXXOd té doby, co jsou mimo trať. Pokud jsme viděl, tak někteří piloti v Eau Rouge jeli za bílou čárou celou šířkou vozu, přičemž pravidla tolerují maximálně polovinu vozu. Bylo to nádherně vidět při čelním záběru v Eau Rouge. Kdyby jezdil Vettel po trati a ne po výmolech, pneumatika by vydržela a on by dojel.-
Easy
10:13 24.08.2015 46.135.10.XXXObrubníky byly vždy mimo trať. Jestliže jsou k ničemu, tak by závodní okruhy mohly ušetřit. Argumentace s jedním místem na trati, kde jel Vettel všemi koly přes obrubník (což mimochodem předvedl také Grosjean hned po Vettelovi) mi nepřijde korektní, protože pravou zadní pneumatikou přes obrubníky se jezdí i v jiných zatáčkách. -
Mike17
11:04 24.08.2015 93.99.87.XXXPromiň, ale přes obrubníky jezdí VŠICHNI piloti na VŠECH tratích. Jestli Pirelli nepočítá při své kalkulaci životnosti s tím, že se na obrubníky jezdí, je něco špatně. A Ferrari nepřekročilo živostnost o 40%, ale nevyužilo ani 70% její životnosti. Viz citace: "Životnost byla stanovena kolem 40 kol, ale je to doporučení..."
Zdroj: [odkaz na stránku]
-
-
-
-
Pepan
10:07 24.08.2015 89.24.157.XXXJá hovořím o povinném počtu kol, který chtělo Pirelli prosadit před dvěma roky a týmy to shodily ze stolu. A moc by mě zajímalo, pokud Pirelli oficiálně hovořilo o doporučovaném počtu zastávek 2-3, jak jsi došel k údaji 40 kol výdrže? Navíc závod od závodu, auto od auta je to různé. Jinak je pneumatika namáhána za horka, jinak za chladu, jinak v Monte Carlu a jinak na Monze.-
Easy
10:17 24.08.2015 46.135.10.XXXTady:
[odkaz na stránku]
Předepisovat počet kol na stint je už hodně silná káva, protože to už budu radši pro návrat Bridgestone... -
ladys
13:32 24.08.2015 193.165.74.XXXPneumatika má konstrukci a ta musí být stavěna tak aby vydržela, jakoukoliv trať a teploty. Na konstrukci je natavená směs pneumatiky a ta se opotřebovává dle teploty, trati atd...
Při zavedení těchto pneu docházelo k tomu, že je jezdci zholili tak, že jezdili o 5s pomaleji a nebouchli a tak by to mělo být.
I po sjetí veškeré směsi musí být pneu konstrukčně bezpečná.
Konec
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek