DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg žádá lepší opatření ohledně pneumatik

V pátečním druhém tréninku zažil dvojnásobný vicemistr světa v nájezdu do zatáčky Blanchimont "šokující zážitek", když ho v rychlost přes 300 km/h postihl defekt pravé zadní pneumatiky. Dle jeho názoru musí Pirelli změnit přístup k zajištění bezpečnosti už pro Grand Prix Itálie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg žádá lepší opatření ohledně pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 24.08.2015 15:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 24.08.2015 11:04
Promiň, ale přes obrubníky jezdí VŠICHNI piloti… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 24.08.2015 10:00
Od té doby, co jsou mimo trať. Pokud jsme viděl,… »
» Easy (Hlasovalo 8 lidí) 24.08.2015 10:17
Tady: http://f1news.autoroad.cz/novinky/72705… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Motorismus ,závodění je vždy o riziku, když budou to riziko neustále zmenšovat, ztratí závody své kouzlo. At si jede každý počet kol kolik chce někdy, na tom vydělá někdy prodělá. To že někomu v závodě odejde guma , píchne nebo ji prořízne kolega je přece normální.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.10.XXX
      Riziko, že jezdci nebude fungovat strategie beru. Riziko, že jezdci bez varování praskne guma nikoli.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.10.XXX
    Přesně tak! Pneumatika by se neměla takto rozstřelit, aniž by to jezdec mohl očekávat.

    OT pro redakci: Bylo by možné to upozornění o vypínání reklam odstranit? Osobně reklamy nevypínám, přestože mě často zlobí poskakování stránky, zejména když chci na něco kliknout. Horší je to ale při psaní komentářů přes mobil, kdy ho mám na šířku - půlku displeje zabere klávesnice, část rám okna, pak to upozornění a na samotné psaní tak jeden dva řádky... Děkuji za odpověď 03

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    To opatření je celkem jednoduché:
    Trať je vytýčena bílými čárami a na pilotech je, aby vymezení trati dodržovali. Piloti si nebudou zkracovat trať přes obrubníky a nebudou bourat. Pak nebudou pneumatiky nadměrně zatěžovány a na trati se nebudou povalovat karbonové úlomky, které mohou pneumatiky proříznout.
    Ještě jedna zajímavost. Před časem chtělo Pirelli stanovit pomocí pravidel maximální počet kol na jednotlivé směsi, což bylo zamítnuto. U směsi, na které jel Vettel to bylo v Spa dvacet kol. Vettel odjel 28, takže překročil uvažovanou životnost o 40%. A pak bude Arrivabene tvrdit, že u Ferrari nejsou hloupí.

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.10.XXX
      Od kdy se nesmí jezdit přes obrubníky?

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Od té doby, co jsou mimo trať. Pokud jsme viděl, tak někteří piloti v Eau Rouge jeli za bílou čárou celou šířkou vozu, přičemž pravidla tolerují maximálně polovinu vozu. Bylo to nádherně vidět při čelním záběru v Eau Rouge. Kdyby jezdil Vettel po trati a ne po výmolech, pneumatika by vydržela a on by dojel.

        + 8 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.10.XXX
          Obrubníky byly vždy mimo trať. Jestliže jsou k ničemu, tak by závodní okruhy mohly ušetřit. Argumentace s jedním místem na trati, kde jel Vettel všemi koly přes obrubník (což mimochodem předvedl také Grosjean hned po Vettelovi) mi nepřijde korektní, protože pravou zadní pneumatikou přes obrubníky se jezdí i v jiných zatáčkách.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Promiň, ale přes obrubníky jezdí VŠICHNI piloti na VŠECH tratích. Jestli Pirelli nepočítá při své kalkulaci životnosti s tím, že se na obrubníky jezdí, je něco špatně. A Ferrari nepřekročilo živostnost o 40%, ale nevyužilo ani 70% její životnosti. Viz citace: "Životnost byla stanovena kolem 40 kol, ale je to doporučení..."
          Zdroj: [odkaz na stránku]

          + 10 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.10.XXX
      Doporučení Pirelli znělo 40 kol... předpokládám, že se jedná o údaj, který zaručuje její bezpečnost.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já hovořím o povinném počtu kol, který chtělo Pirelli prosadit před dvěma roky a týmy to shodily ze stolu. A moc by mě zajímalo, pokud Pirelli oficiálně hovořilo o doporučovaném počtu zastávek 2-3, jak jsi došel k údaji 40 kol výdrže? Navíc závod od závodu, auto od auta je to různé. Jinak je pneumatika namáhána za horka, jinak za chladu, jinak v Monte Carlu a jinak na Monze.

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.10.XXX
          Tady:

          [odkaz na stránku]

          Předepisovat počet kol na stint je už hodně silná káva, protože to už budu radši pro návrat Bridgestone...

          + 8 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • ladys

          ladys

          193.165.74.XXX
          Pneumatika má konstrukci a ta musí být stavěna tak aby vydržela, jakoukoliv trať a teploty. Na konstrukci je natavená směs pneumatiky a ta se opotřebovává dle teploty, trati atd...
          Při zavedení těchto pneu docházelo k tomu, že je jezdci zholili tak, že jezdili o 5s pomaleji a nebouchli a tak by to mělo být.
          I po sjetí veškeré směsi musí být pneu konstrukčně bezpečná.
          Konec

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama