Ostatně přispěl k tomu sám Toto Wolff, který sice popřel, že by v současnosti probíhala nějaká jednání, ale možné spojení kategoricky nevyloučil, ba je do jisté míry vítá (čtěte zde). Nyní se vyjádřil, že by se v otázce splašených spekulací mělo šlápnout na pomyslnou brzdu.
Podle Wolffa lze některé zprávy označit v duchu "přání je otcem myšlenky" - jsou prý krok před realitou. "Opakuji, s Red Bullem jsme žádné jednání zatím nevedli, i když nikdy nelze říci nikdy." Nelze však přehlédnout, bez ohledu na neověřené informace nebo mediální dohady, že k dřívějšímu ukončení partnerství mezi Red Bullem a Renaultem může dojít už o rok dříve. Všeobecně se očekává, že k tomu dojde, ostatně obě zúčastněné strany podle odborníků k takovému prohlášení spějí. "Když Vettel sbíral jeden titul za druhým, byl to Red Bull F1 Team, kdo zářil. Teď mu chybí výsledky, a kritizuje se jen motor," citují média výrok zástupce Renaultu Carlose Ghosna.
Tvrdí se, že Red Bull byl zklamán i přístupem Ferrari, protože Sergio Marchionne údajně nabídl pouze B-specifikace svých motorů, což by znamenalo pro rakouský tým další výsledkový pokles. Tento názor je ale označován z mnoha stran za nesmyslný. "Pokud by Red Bull poháněl motor Mercedes, rovnováha by opět doznala změn. Myslíte, že by u Ferrari neudělali vše pro to, aby podporovali Red Bull svými agregáty? Takhle by riskovali, že jim vyroste další těžký soupeř," tvrdí zdroj blízký stáji Ferrari.