Sebastian například prohlásil, že ho vůbec nebaví šetřit během Grand Prix palivo. "Jsem sportovec a podle mého názoru by měla být formule 1 o tom, kdo dokáže řídit nejrychlejší auto a ne kdo uspoří nejvíc pohonných hmot."
Technika šetření paliva vstoupila do povědomí jako lift & coast, Vettel nadále vysvětluje: "Není v tom žádný trik a z pohledu pilota to není ani nic zábavného. Před zatáčkou musíte ubrat plyn, aby vůz zpomalil, a pak najít brzdný bod. Docela snadné to není, ale pořád je to nic proti tomu, než když jdete z plynu až v poslední možnou chvíli," pokračuje Vettel.
Osmadvacetiletý pilot Ferrari zároveň podotýká, že v běžném provozu nemá s šetřením paliva žádné problémy, i když je jeden z nejlépe placených pilotů současné F1. "Odhadnu čas a pokud cesta trvá maximálně o pět minut déle, není to vůbec špatné," vysvětluje Sebastian, ale dodává, že žádným velkým fanouškem hybridních vozidel není. "Mohu-li si vybrat, tak si počkám, až budou lepší baterie a spolehnu se na starý dobrý spalovací motor. Ten totiž mimo jiné i lépe zní," říká Vettel.