Christian Horner připustil, že na Silverstone se sešel opravdu velký počet okolností, které dohromady vytvořily divácky vděčnou a snad i napínavou podívanou (více zde). Našlo se ale nemálo těch, kteří s poukazem na jednotlivé fáze závodu žádný velký posun v dramatičnosti nevidí. Další skupina velebí déšť jako náhodný element, ale přiznává, že ten si nelze objednat dopředu. Horner jako hlavní problém vidí velkou předvídatelnost.
"Vím o čem je řeč, i my měli 18 měsíců vůz, který soupeřům nedával šanci. A fanoušci si žádají konkurenceschopnost. Nikoho nebude těšit, když se závod od prvního do posledního kola bude vyvíjet stejně. V posledním závodě to tak nebylo, a po dešti se situace ještě víc zkomplikovala," analyzuje situaci Horner.
Šéf Red Bullu vylovil z kapsy další nápad, který dle jeho názoru může přinést dramatickou podívanou v rámci víkendu Grand Prix - závody stejných vozů. "Před lety tu byla série PROCAR. Všichni piloti měli stejné auto, a tedy stejné možnosti. Pro promotéry a fanoušky by to byla velká zábava. Kdyby se vytvořil určitý koncept utkání starších pilotů, mělo by to svůj význam. Piloti F1 teď mají během závodního víkendu víc času, tak proč to nezkusit?"
Je ale důležité poznamenat několik drobností. Seriál PROCAR nebyl realizován kvůli nějakému diváckému rozptýlení - šlo o tvrdý obchod, kde byl ve hře osud vozu BMW M1 a především jeho velice podezřelá homologace. Nezávodili proti sobě jen piloti F1, nýbrž i hvězdy cestovních vozů a ani jedné skupině se tenhle nápad příliš nezamlouval. Otázkou zůstává, pokud Horner považuje podobný model za atraktivní, proč vydržel původní PROCAR jako doprovodný závod na tratích Grand Prix jen dva roky (v roce 1979 vyhrál seriál Lauda, o rok později Piquet).
Je tu ještě jedna otázka, myslel to Christian Horner tak, že si před vlastním závodem zajezdí čekatelé na kokpit F1 s veterány, kteří už v aktuálním startovním poli nejsou? To by jistý smysl dávalo. Ale který týmový šéf by riskoval, že se mu při nějaké divočině v identických vozech zraní jeho hvězda před hlavním závodem? To byl ostatně i jeden z hlavních důvodů, proč při premiéře PROCARu v roce 1979 proti němu někteří piloti brojili.