Balíček změn byl na voze Fernanda Alonsa, včetně kratší přídě, bohužel jeho závodní pobyt se zúžil na zhruba kilometr - pak kolidoval s Ferrari Kimiho Räikkönena. Vůz byl vážně poškozen, ale týmu se podařilo v pozávodních testech vyzkoušet řadu nových dílů - konkrétně ve středu, kdy probíhal druhý testovací den.
Závodní ředitel Eric Boullier si tuto skutečnost pochvaloval a výsledky nové aktualizace ho potěšily. "V Rakousku tým pracoval velmi tvrdě, bohužel nás omezovalo špatné počasí, i tak jsme zvládli náročný a pestrý testovací program, jehož výsledkem bylo velké množství užitečných informací."
"Vyhodnotili jsme řadu aerodynamických složek, které se jeví pozitivně, takže v jejich vývoji budeme pokračovat i v Silverstone. Je pro nás důležité, aby vše po oba dny probíhalo bez potíží," sdělil Boullier. McLaren má do Silverstone přivézt další nové díly včetně upraveného zavěšení a odlehčeného šasi.
Domnívá se však, že Silverstone není nejvhodnější tratí pro nynější McLaren MP4-30 a jeho nedostatečný výkon. "Na tomto okruhu se projeví řidičské umění, je tu několik dobrých šancí na předjetí, ale to předpokládá dobrou stabilitu vozu při vysokých rychlostech.
Rychlá trať s dlouhými zatáčkami pro náš balíček změn není optimální, ale je tu ještě také atmosféra a ta nás může hodně motivovat. Celý tým se na závodní víkend těší a očekává velkou podporu fanoušků. Nechceme je zklamat," dodává Boullier.