"Diskuze okolo motorů s výkonem okolo 1000 koní tu už chvíli probíhá," řekl Toto Wolff pro motorsport.com. "Já bych velmi ocenil, kdyby se to povedlo. Jestli to je cesta dopředu, tak bychom měli pokračovat v úsilí, abychom 1000 koní měli."
"Všem výrobcům motorů je jasné, že současná hybridní technologie musí zůstat. To je totiž směr, kterým chceme jít. Navíc momentálně vyhovuje všem současným motorářům."
"Kolem roku 2017 budou mít díky vývoji všechny motory výkon kolem 900 koní. Ale vybízí se otázka, jak to chcete marketingově využít. Je rozdíl mezi 950 a 1 000 koňmi?"
Co byste vy řekli na motory s vyšším výkonem? (foto: Honda Racing F1)
"Myslím, že jsou poměrně jednoduché způsoby, jak navýšit výkon motoru - například zvýšit průtok paliva. Když navýšíte množství protékajícího paliva o 10 nebo 20 kg za hodinu, potom budete mít motory s větším výkonem, než je 1 000 koní," zakončil svou úvahu o motorech Toto Wolff.