DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní
Toto Wolff se rozpovídal na téma navýšení výkonu motorů. Myslí si, že by to nemuselo představovat velký problém, a to ani při souhlasu ostatních výrobců motorů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
11:39 23.04.2015 80.87.214.XXXAle tu predsa nejde,... ...v prvom rade o výkon, lebo ten je pri súčastnom prítlaku dostatočný zo strany Mercedesu a už aj Ferreri, lebo vyšší výkon nie je možné zatiaľ zmysluplne preniesť na dráhu preto, lebo to nedovoľuje stávajúca šírka a kvalita pneumatík, od Pirelli, ktorá je na túto sezónu stanovená a preto by to bolo kontraproduktívne a hovorí o tom aj Niki Louda. Najviac, čo trápi malé tímy je cena pohonnej jednotky, ktorú treba znížiť tak, ako to požaduje Bernie a to nepôjde inak, len tým, že sa z nej odstráni MGU-H, ktoré je tam úplne zbytočne a tým sa zväčší hluk, ktorý bude na úrovni V8, ale bude samozrejme iný, aký je obvyklý u turbomotora. Tým sa formula 1 vráti tam, kde bola, lebo aj zvuk bude tam kde bol a ak autá nadobudnú tvar a pneumatiky budú ako na koncepte Ferrari, (auto bude agresívne a potom ten výkon 1200 koní bude úplne na mieste), ktoré bolo predstavené, bude na F1 chodiť čoraz viac fanúšikov. Dnešná hybridrá pohonná jednotka (nie od Renaultu) je sice klenot techniky, ale svojou cenou nie je upotrebiteľná ani v F1, nieto pre komerčné autá, ktoré križujú diaľnice a cesty Európy.
-
eliSKA-PUNKova
13:29 23.04.2015 178.41.123.XXXAby znizili cenu motorov, nemusia urobit absolutne ziadnu zmenu, staci ked si za ne vypytaju menej napr. 10 mega namiesto 20 mega. Sauber si vycapi na kapotu napis "powered by ferrari" a ferrari im za to zaplati (ako kazdy iny sponzor) ...napr.10 mega (v tomto pripade tak, ze si vypyta o 10 mega menej). Podobne napr. Williams a Mercedes.-
achmed-cz
16:33 23.04.2015 212.24.138.XXXTo je naprostá utopie. Nemůžeš po výrobcích motoru chtít, aby sponzorovali další 4 stáje, nebo kolik že to dnes má Mercedes klientů. Na to nikdy nepřistoupí.
Pokud by pro výrobce motorů znamenal každý další klient 10 milionů € ztráty, tak prostě nikomu motory prodávat nebude, a bude se soustředit jen na svůj tovární tým.-
anonym
09:04 24.04.2015 78.98.40.XXXpokial nepojdu pod vyrobne naklady tak to strata nebude
dnes si vyrobca zaratava do ceny aj velku cast nakladov na vyvoj. sice na prvy pohlad je to logicke, ale treba si uvedomit, ze vyrobca nedava tie prachy do vyvoja kvoli zakaznikom ale hlave kvoli vlastnemu timu. daval by ich aj keby ziadnych zakaznikov nemal
aj keby dodavali tie motory cisto za vyrobne(a prevadzkove kedze vyrobca dodava aj par ludi na obsluhu motora) naklady tak je to pre vyrobcov vyhodnejsie ako nemat ziadnych zakaznikov-
Kapor
09:42 24.04.2015 194.160.178.XXXOni rozhodne nepôjdu na výrobné náklady,... ...pohonnej jednotky V6 Turbo+ERS a ak si to myslí Bernie a jemu podobní, tak sa mýlia, lebo každý si zaráta do ceny výskum a vývoj, ktorý je súčasťou každého vlastného výrobku a tiež náklady na výrobné zariadenie, réžiu a plánovaný zisk. Ak niekdo zmení pravidlá, tak výrobcovia pohonných jednotiek V6Turbo+ERS radšej odídu a stratu odpíšu, lebo tu na rozdiel od komerčných aut, sa pohonná jednotka musí vyvíjať každý rok v rámci stanovených žetónov a to niečo stojí. U osobných áut ak sa vylepší pohonná jednotky, že sa zvýši výkon a zníži spotreba, je to spojené s novým modelom a do ceny výrobku je to jasne premietnuté. Kto by čakal, že automobilka pôjde s cenov na výrobné náklady, tak je zúfalec !
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek