DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní

Toto Wolff se rozpovídal na téma navýšení výkonu motorů. Myslí si, že by to nemuselo představovat velký problém, a to ani při souhlasu ostatních výrobců motorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 24.04.2015 09:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 23.04.2015 22:06
Kdo chce ERS? Pouze výrobci? Tak ať si ho tam… »
» achmed-cz (Hlasovali 5 lidé) 23.04.2015 16:33
To je naprostá utopie. Nemůžeš po výrobcích… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kdo chce ERS? Pouze výrobci?
    Tak ať si ho tam klidně cpou, ale ať nechtějí za tenhle nesmysl po zákaznících žádné peníze navíc.
    Stejně by to mělo být naopak. Chceš aby jsme ti otestovali ERS, tak vysol prachy o které se nám zvýší náklady.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Ale tu predsa nejde,... ...v prvom rade o výkon, lebo ten je pri súčastnom prítlaku dostatočný zo strany Mercedesu a už aj Ferreri, lebo vyšší výkon nie je možné zatiaľ zmysluplne preniesť na dráhu preto, lebo to nedovoľuje stávajúca šírka a kvalita pneumatík, od Pirelli, ktorá je na túto sezónu stanovená a preto by to bolo kontraproduktívne a hovorí o tom aj Niki Louda.02 Najviac, čo trápi malé tímy je cena pohonnej jednotky, ktorú treba znížiť tak, ako to požaduje Bernie a to nepôjde inak, len tým, že sa z nej odstráni MGU-H, ktoré je tam úplne zbytočne a tým sa zväčší hluk, ktorý bude na úrovni V8, ale bude samozrejme iný, aký je obvyklý u turbomotora. Tým sa formula 1 vráti tam, kde bola, lebo aj zvuk bude tam kde bol a ak autá nadobudnú tvar a pneumatiky budú ako na koncepte Ferrari, (auto bude agresívne a potom ten výkon 1200 koní bude úplne na mieste), ktoré bolo predstavené, bude na F1 chodiť čoraz viac fanúšikov. 01 Dnešná hybridrá pohonná jednotka (nie od Renaultu) je sice klenot techniky, ale svojou cenou nie je upotrebiteľná ani v F1, nieto pre komerčné autá, ktoré križujú diaľnice a cesty Európy. 02

    + 24 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eliSKA-PUNKova

      178.41.123.XXX
      Aby znizili cenu motorov, nemusia urobit absolutne ziadnu zmenu, staci ked si za ne vypytaju menej napr. 10 mega namiesto 20 mega. Sauber si vycapi na kapotu napis "powered by ferrari" a ferrari im za to zaplati (ako kazdy iny sponzor) ...napr.10 mega (v tomto pripade tak, ze si vypyta o 10 mega menej). Podobne napr. Williams a Mercedes.

      + 3 / − 27

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        212.24.138.XXX
        To je naprostá utopie. Nemůžeš po výrobcích motoru chtít, aby sponzorovali další 4 stáje, nebo kolik že to dnes má Mercedes klientů. Na to nikdy nepřistoupí.
        Pokud by pro výrobce motorů znamenal každý další klient 10 milionů € ztráty, tak prostě nikomu motory prodávat nebude, a bude se soustředit jen na svůj tovární tým.

        + 5 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.40.XXX
          pokial nepojdu pod vyrobne naklady tak to strata nebude

          dnes si vyrobca zaratava do ceny aj velku cast nakladov na vyvoj. sice na prvy pohlad je to logicke, ale treba si uvedomit, ze vyrobca nedava tie prachy do vyvoja kvoli zakaznikom ale hlave kvoli vlastnemu timu. daval by ich aj keby ziadnych zakaznikov nemal

          aj keby dodavali tie motory cisto za vyrobne(a prevadzkove kedze vyrobca dodava aj par ludi na obsluhu motora) naklady tak je to pre vyrobcov vyhodnejsie ako nemat ziadnych zakaznikov

          + 3 / − 19

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Oni rozhodne nepôjdu na výrobné náklady,... ...pohonnej jednotky V6 Turbo+ERS a ak si to myslí Bernie a jemu podobní, tak sa mýlia, lebo každý si zaráta do ceny výskum a vývoj, ktorý je súčasťou každého vlastného výrobku a tiež náklady na výrobné zariadenie, réžiu a plánovaný zisk. Ak niekdo zmení pravidlá, tak výrobcovia pohonných jednotiek V6Turbo+ERS radšej odídu a stratu odpíšu, lebo tu na rozdiel od komerčných aut, sa pohonná jednotka musí vyvíjať každý rok v rámci stanovených žetónov a to niečo stojí. U osobných áut ak sa vylepší pohonná jednotky, že sa zvýši výkon a zníži spotreba, je to spojené s novým modelom a do ceny výrobku je to jasne premietnuté. 11 Kto by čakal, že automobilka pôjde s cenov na výrobné náklady, tak je zúfalec ! 02

            + 18 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama