Budoucnost týmu závisí čistě na tom, zda se podaří najít vhodné investory předtím, než se ve středu uskuteční závěrečná aukce. Řada vybavení (včetně továrny v Banburry patřící nyní Gene Haasovi) bylo prodáno, avšak stále ještě zbývá dostatek, aby mohli příští rok závodit.
"Pár aukcí již proběhlo, ale žádné ze zásadního vybavení pro fungování týmu nebylo prodáno. Ale kdyby se příští týden prodalo, bylo by náročné se vrátit. Stále je to však možné (účastnit se následující sezóny). Byla by to pro F1 dobrá zpráva a stejně tak pro naše fanoušky," uvedl Lowdon pro Sky Sports.
Zájem o koupi týmu byl projeven, avšak je klíčové, aby bylo vše vyřešeno během následujících dvou dní, ještě než začne aukce, aby tým mohl pokračovat. Zda se to podaří zůstává otázkou.
Aktualizace:
Středeční aukce byla zrušena, podle Johna Bootha se objevil velmi vážný zájemce: "Jsme v docela pokročilé fázi jednání s novým investorem - s důvěryhodným investorem. Odložení aukce nám dává o něco více času pro průzkum." Jaká je podle něj šance na to, že si plácnou? "Dost vysoká."
Marussia ale už nebude mít čas na stavbu nového vozu, od FIA bude potřebovat zvláštní povolení, aby mohl startovat s loňskými monoposty, protože letos se změnila technická pravidla týkající se přední části nosu. O tom by prostřednictvím faxů hlasovala Světová rada motorsportu.
Auta jsou v současné době v Abú Zabí zabalena v krabicích. Podle Bootha by to ale bylo "poměrně jednoduché" je připravit pro první závod v Melbourne.