Nejlepších devět vozů v kvalifikaci tehdy dělilo jen 0,569 vteřiny, čtveřice na nejrychlejšího Lewise Hamiltona ztrácela dokonce jen 0,226 s. Stáje Red Bull a Ferrari, které byly nejblíže Mercedesu, shodně tvrdily, že dosáhly pokroku.
Mercedes jej však přičítá spíše konfiguraci okruhu a tomu, že nebyl tak náročný na výkon motoru. Navíce se zdálo, že se Stříbrné šípy trápí s pneumatikami více, než je v jejich případě obvyklé.
"Singapur je jedinečnou tratí a přehřívání pneumatik bylo zřejmě nejvyšší, pokud to srovnáme se všemi ostatními okruhy, kde byly použity super-měkké pneumatiky," tvrdí Nico Rosberg, který závod kvůli technickým problémům nedokončil.
"Ostatní nám byli určitě blíže, ale pokud si vzpomeneme například na Rakousko, Williams tam byl v kvalifikaci rychlejší než my. Pak ale přišly jiné okruhy a my jsme opět vypadali skutečně silně," pokračuje německý pilot.
Soupeři byli v Singapuru Mercedesu blíže než obvykle, v Suzuce ale podle
Nica Rosberga náskok opět stoupne (foto: Daimler AG)
"Musíme počkat a uvidíme, jak to bude vypadat v příštích několika závodech. Stále si myslím, že vypadáme dobře, a snad budou příští tratě našemu vozu vyhovovat více a my se budeme moci opět vzdálit," dodává Rosberg.