První statistické číslo patří Red Bullu, který díky Danielovi Ricciardovi slavil své padesáté vítězství v historii týmu. Od roku 2009, kdy se tato rakouská stáj radovala poprvé uplynulo 103 závodů a procentuální úspěšnost tohoto týmu je tak téměř 50%.
A pokud vás zajímá, který tým je statisticky vůbec nejúspěšnějším týmem historie F1, pak je to Brawn GP. Ten v roce 2009, své jediné sezóně, získal osm vítězství, pohár konstruktérů a do rukou Jensona Buttona putoval i titul mistra světa. Tedy bezmála 50% úspěšnost co se výher týče a navíc se jako jediný tým může pochlubit 100% úspěšností v případě mistrovských titulů.
A co se Ricciarda týče - i pro třetí ze svých tří vítězství si dojel z pozice na startu mimo první trojici. To se Sebastianovi Vettelovi zatím nikdy nepodařilo. Němec však již posté (ze 132 dvou závodů) získal body.
Slavit mohli i u Williamsu. Valtteri Bottas získal další pódiové umístění, již čtvrté. V posledních pěti závodech byl tak na pódiu stejně často jako všichni závodníci Williamsu v posledních devíti letech dohromady.
Letos vůbec poprvé bylo nejrychlejší kolo závodu (za srovnatelných podmínek) na stejném okruhu rychlejší než v loňské sezóně (2 desetiny).
Poprvé od Velké ceny Monaka v roce 2010 nebyl mezi prvními třemi na pódiu žádný mistr světa. Tehdy se radovali Vettel, Webber a Kubica. A kdy naposledy na pódiu nestál nikdo ze současných šampionů - Hamilton, Alonso, Vettel, Räikkönen či Button? Stalo se to poprvé od závodu v Kanadě v roce 2008. Tehdy se radovali Kubica, Heidfeld a Coulthard.
Mercedes stále může překonat rekord pro nejvíc výher v sezóně, pokud vyhraje všechny zbývající závody. Rekord drží McLaren (1988) a Ferrari (2002, 2004) s patnácti vítězstvími.
Fernando Alonso je jediným pilotem, který letos dokončil každé kolo a sbíral body v každém závodě.
Kimi Räikkönen se zařadil po bok sedmi pilotů, kteří ve své kariéře získali více než 1000bodů. Jsou jimi Alonso, Schumacher, Vettel, Hamilton, Button a Webber.
Nico Hülkenberg poprvé ve své kariéře vypadl už v první části kvalifikace. Horší už pro Němce byla jen kvalifikace v Itálii v před dvěma roky, kdy kvůli technickým problémům nemohl nastoupit.
Poprvé od závodu v Austrálii v Roce 1986 nestartoval vůz s číslem 10, protože Kamuje Kobajašiho nahradil André Lotterer. Ten však nakonec při svém debutu ujel pouze zhruba 14 km. Stejně jako on ve Spa debutoval také v zeleném autě v roce 1991 Michael Schumacher. I on tehdy v kvalifikaci porazil svého týmového kolegu, ale závod pro něj skončil předčasně hned v prvním kole.