"Letos určitě nevyhraje. Mně se zdá, že Renault je úplně v háji a nedokáže velkou cenu ani dokončit. I kdyby [Red Bull] postavil pro evropské závody nové auto, nic to nezmění - akorát možná ujedou 30 kol místo 15," říká Villeneuve. "Dělám si legraci, ale proč vůbec jet do Austrálie? Nezvládnou ani polovinu velké ceny a jsou pomalejší než většina ostatních."
"Williams má motor Mercedes a pouze díky tomu si vedou tak dobře. Pro Massu to je dobré, protože byl hotový a posledních několik let ani nevypadal jako pilot Formule 1. Myslím, že to jen ukazuje na to, jak je jeho auto dobré. Uvidíme, jestli budou mít peníze i na vývoj," má jasno Kanaďan.
Jak se ale bude letošní sezóna vyvíjet po změně technických pravidel, to si dále odhadnout netroufá: "Nevím, bude to skvělý šampionát. Mohl by být i legrační, protože v Austrálii bychom mohli mít na pódiu i Marussii."
Na rozdíl od Jodyho Schecktera (více zde) si myslí, že přestup Kimiho Räikkönena k Fernandovi Alonsovi do Ferrari byl správným tahem: "Poprvé jej uvidím vážně pracovat. Možná mu rok bez peněz prospěl. Alonso je bojovník od prvního kola, takže by mohl spotřebovávat příliš mnoho paliva. Také záleží na tom, jaký bude mít vztah. Alonso z roku 2012 by letos mohl vyhrát, ale ne ten z roku 2013."
Sebastian Vettel je letos podle Jacquese Villeneuva bez šance na titul, do Austrálie k prvnímu závodu ani nemusí jezdit (foto: Red Bull Racing)
"Momentálně nemají nejlepší auto, ale příliš nezaostávají. Můžou se z toho dostat. Více budeme vědět po pěti závodech." V nich se bude muset letos hodně šetřit palivem. Podle Villeneuva je "omezení paliva dobrým nápadem, ale šetřit by ho měl jezdec a ne elektronika," dodává pro list La Republica.