Ferrari se zatím stále soustředí na pochopení vozu a najetí co nejvíce kilometrů. Výkonnost a rychlost zatím není jejich prioritou.
"Stále zjišťujeme, jak se F14 T chová v určitých situacích a snažíme se získat co nejvíce dat. Zaměřujeme se na to, jak pracuje nová pohonná jednotka a její spolupráce s pilotem. Každý komponent pečlivě sledujeme," popisuje zástupce šéfdesignéra Simone Resta.
Dodal, že během posledních 14 dní například usilovně pracovali na novém "brake-by-wire" brzdovém systému či kontrole softwaru.
Na výkonnost se zaměří v následujícím testu. "Až při příštím testu zde v Bahrajnu dorazí finální novinky pro závod v Austrálii, začneme se snažit z auta dostat co největší rychlost," prozradil.
Dnes má zatím Fernando Alonso na svém kontě 25 kol a patří mu i dosavadní nejrychlejší čas. Včera ujel 68 kol a na nejrychlejšího Hülkenberga ztrácel 0,999s.