Ve svém úsilí o zlepšení bezpečnosti FIA zmenšila výšku špičky nosu na pouhých 185 mm, vloni to bylo 365 mm. Podle Charlieho Whitinga budeme v této části vozu svědky zajímavých vývojových řešení.
Avšak sám přiznává, že některá řešení jsou 'škaredá' a 'divná': "Pochopitelně toho zatím moc nemohu říct. Ale viděl jsem hodně rozdílných řešení. Oproti předchozím řešením vypadají nové nosy zvláštně, zvláště pak špičky nosů."
"Každý tým se snaží eleminovat aerodynamické ztráty tímto řešením, a tak [týmy] přicházejí s těmito zvláštními nápady," vysvětluje Charlie pro BadgerGP. "Myslím, že uvidíme některá zajímavá řešení.
Dočkáme se 'mravenečníků'?
Lidé si o nich budou říka, že jsou škaredá a divná. Jsem si ale jistý, že si na to brzy zvyknou." Jedním z řešení, jak dostat co možná nejčistší vzduch pod špičku nosu, je použití velmi úzkého nosu. Ten dostal, pro svůj vzhled, přezdívku mravenčník.