DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Nové vozy jsou trochu škaredé a trochu divné, ale zvykneme si

Charlie Whiting potvrdil to, čeho se spousta fandů bála, a sice, že nové vozy nebudou z estetického pohledu díky velké změně v pravidlech zrovna krásné, zvláště v oblasti nosu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Nové vozy jsou trochu škaredé a trochu divné, ale zvykneme si

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 20.01.2014 17:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 9 lidí) 20.01.2014 08:19
Na druhou stranu Na druhou stranu pokud to může… »
» uzivatel001410 (Hlasovalo 6 lidí) 19.01.2014 23:18
.. Zase bych z toho nedělal takovou apokalypsu.… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 20.01.2014 12:02
pardon, já se zapomněl přihlásit....05 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mne sa ten nos veľmi páči,... ...ako kapitánovi na lodi, kde varila škaredá kuchárka a pretože tam bola sama, tak ju námorníci obdivovali ako najkrajšiu, lebo dobre varila. To isté je o mravenčom nose monopostu F1 nezáleží na tom ako vyzerá, ale či autu poskytuje to, čo od neho konštruktéri čakajú a to je výborné aerodynamické riešene k celému aerodynamickému balíku pre r. 2014. 11

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.48.94.XXX
    úzké nosy? když jsem četl o řešení s úzkým nosem, napadá mě, že asi dalším krokem ze strany pravidel od FIA bude určení minimální šířky nosu, aby bylo zajištěno, že úzký ( rozuměj špičatý ) nos "nepropíchne" bočně nabouraný monopost soupeře. výška nosu je přeci regulována proto, aby nosy nezasáhly při bočním nárazu soupeře do hlavy, že ano. tak teď ho propíchnou z boku do hrudi... 03

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Na druhou stranu Na druhou stranu pokud to může zlepšit samotné závodění a zatraktivnit sezonu až do konce, tak proč remcat nad vzhledem aut...vždyť o závodění o tu jde především! Na krásy a přehlídky designů jsou jiné soutěže...

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001410

    uzivatel001410

    89.103.251.XXX
    .. Zase bych z toho nedělal takovou apokalypsu. Myslím, že zas až tak moc ošklivá nebudou.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.242.95.XXX
    To je kurnik nemožný vytvořit takový pravidla, který by zaručili i jakous takous krásu monopostů? To je pořád ta samá výmluva (2009 - si zvyknem, 2012 - si zvyknem, 2014 - si zvyknem). ... příště si při tvorbě pravdel sednite s týmy a přemýšlejte. A dokud ty pravidla nedoladíte, tak je nepouštějte ven. To bude zas ostuda.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MeVo

      90.176.53.XXX
      Přesně tak to je každej rok řečí že si zvykneme ale ty auta jsou rok od roku hnusnější :-( jasně není to žádná přehlídka a je to hlavně o závodění atd.. ale i tak každej fanoušek se těší na představení vozů a vzhled těch aut se dost řeší a každej chce fandit zároven hezkým i rychlým vozům.já jsem si teda pořádně nezvykl na Zhrabla (přední křídlo) a vysoká a uzka zadní křídla.
      [odkaz na stránku]

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      213.160.185.XXX
      A ako by si to chcel dosiahnut?

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Já bych věděl. Nasadit standardizované přední křídlo s nosem. Zabilo by se tím hned několik much najednou - nos by mohl být oku lahodící, protože je to první věc, která přichází do styku se vzduchem, je do značné míry určující pro aerodynamiku zbytku vozu, takže by se tím trochu srovnalo pole a navíc by to snížilo nezbytné výdaje za vývoj aerodynamiky. Sice by měla všechna auta stejný čumák, ale aspoň by nebyla k smíchu. 04

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          77.48.94.XXX
          to ne, to by byl první ( nebo spíše další ) krok k jednotným formulím. a to si snad nikdo nepřejeme. nebo ano?

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            ... a tohle je taky příspěvek ode mě. zapomněl jsem se přihlásit....05

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            To sice ne, ale částečná standardizace je IMO jedinou schůdnou a zároveň funkční cestou k omezení aerodynamiky a rozpočtů. Místo pofiderních rozpočtových stropů a milionjedna pravidel, která určují tvar kdečeho, bylo by jednodušší dát všem stejný klíčový díl. U kontroly trakce a mapování motorů to díky SECU funguje, přitom to byl v dřívějších dobách neřešitelný problém.

            Zase fakt je, že čumáky jsou dnes jedna z mála věcí, která auta na první pohled tvarově odlišuje, a kdyby měla všechna stejný, byla by bez barviček téměř k nerozeznání. 05

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama