DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Nové vozy jsou trochu škaredé a trochu divné, ale zvykneme si
Charlie Whiting potvrdil to, čeho se spousta fandů bála, a sice, že nové vozy nebudou z estetického pohledu díky velké změně v pravidlech zrovna krásné, zvláště v oblasti nosu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting: Nové vozy jsou trochu škaredé a trochu divné, ale zvykneme si
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001410
(Hlasovalo 6 lidí)
19.01.2014 23:18
.. Zase bych z toho nedělal takovou apokalypsu.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
13:46 20.01.2014 194.160.178.XXXMne sa ten nos veľmi páči,... ...ako kapitánovi na lodi, kde varila škaredá kuchárka a pretože tam bola sama, tak ju námorníci obdivovali ako najkrajšiu, lebo dobre varila. To isté je o mravenčom nose monopostu F1 nezáleží na tom ako vyzerá, ale či autu poskytuje to, čo od neho konštruktéri čakajú a to je výborné aerodynamické riešene k celému aerodynamickému balíku pre r. 2014. -
anonym
11:58 20.01.2014 77.48.94.XXXúzké nosy? když jsem četl o řešení s úzkým nosem, napadá mě, že asi dalším krokem ze strany pravidel od FIA bude určení minimální šířky nosu, aby bylo zajištěno, že úzký ( rozuměj špičatý ) nos "nepropíchne" bočně nabouraný monopost soupeře. výška nosu je přeci regulována proto, aby nosy nezasáhly při bočním nárazu soupeře do hlavy, že ano. tak teď ho propíchnou z boku do hrudi... -
-
uzivatel001410
23:18 19.01.2014 89.103.251.XXX.. Zase bych z toho nedělal takovou apokalypsu. Myslím, že zas až tak moc ošklivá nebudou. -
anonym
23:12 19.01.2014 77.242.95.XXXTo je kurnik nemožný vytvořit takový pravidla, který by zaručili i jakous takous krásu monopostů? To je pořád ta samá výmluva (2009 - si zvyknem, 2012 - si zvyknem, 2014 - si zvyknem). ... příště si při tvorbě pravdel sednite s týmy a přemýšlejte. A dokud ty pravidla nedoladíte, tak je nepouštějte ven. To bude zas ostuda.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
MeVo
08:47 20.01.2014 90.176.53.XXXPřesně tak to je každej rok řečí že si zvykneme ale ty auta jsou rok od roku hnusnější :-( jasně není to žádná přehlídka a je to hlavně o závodění atd.. ale i tak každej fanoušek se těší na představení vozů a vzhled těch aut se dost řeší a každej chce fandit zároven hezkým i rychlým vozům.já jsem si teda pořádně nezvykl na Zhrabla (přední křídlo) a vysoká a uzka zadní křídla.
[odkaz na stránku] -
-
anonym
10:32 20.01.2014 178.255.168.XXXJá bych věděl. Nasadit standardizované přední křídlo s nosem. Zabilo by se tím hned několik much najednou - nos by mohl být oku lahodící, protože je to první věc, která přichází do styku se vzduchem, je do značné míry určující pro aerodynamiku zbytku vozu, takže by se tím trochu srovnalo pole a navíc by to snížilo nezbytné výdaje za vývoj aerodynamiky. Sice by měla všechna auta stejný čumák, ale aspoň by nebyla k smíchu.-
-
anonym
14:23 20.01.2014 178.255.168.XXXTo sice ne, ale částečná standardizace je IMO jedinou schůdnou a zároveň funkční cestou k omezení aerodynamiky a rozpočtů. Místo pofiderních rozpočtových stropů a milionjedna pravidel, která určují tvar kdečeho, bylo by jednodušší dát všem stejný klíčový díl. U kontroly trakce a mapování motorů to díky SECU funguje, přitom to byl v dřívějších dobách neřešitelný problém.
Zase fakt je, že čumáky jsou dnes jedna z mála věcí, která auta na první pohled tvarově odlišuje, a kdyby měla všechna stejný, byla by bez barviček téměř k nerozeznání.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek