DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nakonec zůstane vpředu u pull-rodu

Ferrari setrvá s největší pravděpodobností i u nového auta nakonec u předního zavěšení typu pull-rod. Zprávy, podle kterých se měli v Itálii rozhodnout pro návrat k typu push-rod, se tak podle všeho ukázaly jako liché.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari nakonec zůstane vpředu u pull-rodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 16.01.2014 11:27 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Geometriu to neovplyvní, ťažisko to posunie nižšie. Ťažko povedať či iné umiestenie tiahla bude víriť vzduch lepšie, alebo horšie. Obtekanie vzduchu pod nosom by to tiež nemalo ovplyvniť, nad nosom to zníži čelnú plochu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No naoniec sa rozhodli,.. ...tak, ako sa rozhodli. Či to bude správne, uvidíme a či tak urobí aj McLaren, alebo nie. 14

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      a ja myslel, ze v tom uz mas jasno, jak jsi tu nekde uz psal - v tom duchu, ze co nebude mit RB, je vlastne blbost :)

      + 13 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        Jsem mu pod jeho příspěvek psal, že se rozhodli tak jak se píše zde nyní.
        Tak už měl čas pár dní obrátit názor...03

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Je to ich voľba, a ak tak urobili,... ...boli to ich objektívne príčiny a ten kto to zverejnil, že sa vrátia k tlačným verejnosť dezinformoval. Ja určite nie a stále si myslím, že Ferrari s tým bude mať stále problémy, lebo to, že si to vyžaduje dlhší vývoj potvrdil aj McLaren a upustil od toho, pre sezónu 2014. 14

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • AAA

            147.229.208.XXX
            Ferrari prešlo na pull rod z dôvody nižšieho ťažiska čo sa javí na rok 2014 ako ohromná výhoda, pretože sa predpokladá, že toto zavesenie by v kombináci s nížkym nosom malo priniesť výhodu.

            Tvoje argumenty o tom, že sa to neosvedčilo a o tom, že keď to nepoúživa RB tak to bude asi zlé len hovoria o tom, že tomu asi moc nerozumieš a len tu za každú cenu musíš ku každému príspevku vkladať svoje rozumy. 11

            + 10 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Ak si nezaregistroval,.. ...tak Ferrari prešlo na ťažné vzpery vpredu pred 3 rokmi ..., tak tu nemaľuj rok 2014, ako rok, kedy to vo Ferrari zistili. 02
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • AAA

                147.229.208.XXX
                Ferrari jazdí s pull rodom len dve posledné sezóny, 2012, 2013. Vyvíjať to mohli dlšie, má sa za to, že to bol Patov nápad, ktorý túto myšlienku chcel realizovať už v McLarene. Pat však prišiel do Ferrari až uprostred sezóny 2010. Keby si sledoval F1 vedel by si, tak tu nezavádzaj svojimi troma rokmi, nemáš prehlad ...
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              217.66.164.XXX
              No já myslím,že v tomhle případě tomu Kapr rozumí až moc.Když si srovnáš jak projížděly zatáčkou nejrychlejší auta sezony RB a Lotus a srovnáš to s Ferrari, tak by na auto měli urychleně dát přesně to co má právě Redbull.Možná to bylo opravdu foukáním, ale co když ne?Umění přiznat si chybu ji může ušetřit plačky v sezoně nad rychlostí Redbullů.

              Teorie o těžišti jsou moc hezký, ale pokud to nepoužívá nejlepší tým posledních let nebude jim to fungovat.Redbull je momentálně jinde a jediná cesta jak ho dohnat je kopírovat ho.


              + 6 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                193.165.69.XXX
                Prosté kopírování nestačí, musí se u toho i učit :-)

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Tomas77

                213.81.203.XXX
                Ak by Red Bull len slepo kopiroval, tak by nikdy na fukany difuzor neprisiel. Tvoj argument je od zaciatku zly.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • AAA

                147.229.208.XXX
                Ono ide o to, že auto je komplexný balík. RB používa inú filozofiu. Ako jediný spoločne s Lotusom aplikovali fúkaciu stratégiu. Celé auto bolo postavené kvôli fúkaniu vďaka čomu boli extrémne rýchli v rýchlich zátačkách.

                Ostatný naproti tomu vsadili na kompromis medzi fúkaním a klasickou aerodynamikou. Čo im zase dávalo výhodu v pomalších zátačkách keď nebol plyn na podlahe a pomáhala klasická aerodynamika.

                Faktorov prečo bol RB dobrý je veľa a je za tým aj dobrá práca s pneu. No dôležité je si myslím tak trocha zabudnúť na to čo bolo. RB bol vynikajú avšak prichádzajú nové pravidlá a fúkanie je zakázané. Neni od koho kopírovať, každý začína s čistým listom, neni čas čakať na to s čím príde konkurencia(Newey), treba prísť s vlastnými rešeniami a udávať tempo. Myslím si, že taká obrovská spoločnosť akou je Ferrari by mala zmýšlať práve takto.

                + 5 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.23.219.XXX
                Předpokládám,že víš co je to trakce a na které nápravě se utváří. Tak se zamysli před průjezdem zatáčkou- nesedíš ve fabii.

                Ferka měli loni problém hlavně na zadní nápravě.
                Tuhle sezonu může být všechno jinak. Pokud nevyřeší jak utěsnit difuzor, budou muset změnit sklon auta a to bude mít další důsledky.
                RB zákazem foukání stratí nejvíc.

                Jinak to vypadá na řízenou dezinformaci, jelikož už dríve avizovali přechod na nové zavěšení. Buď kecali předtím a nebo teď.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja mám v tom úplne jasno,... ...nerozhodli sa dobre, ale sú už sú rozbehnutý, možno s novými ľuďmi v tomto novom projekte a po urobenej analýze došli nakoniec k názoru, že vracaním stratia viac, ako keď budú pokračovať v tom, čo začali pred troma rokmi. McLaren však len v minulom roku, preto ťažné vzpery na ňom pre r. 2014, určite neuvidíme. 14

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Klobása

          89.103.36.XXX
          To jsou kontakty... a přímo v McL.
          Jak jinak si vysvětlit, že za 7 hodin je zjištěná a potvrzená (jinak se nepoužívá slovo "určitě") informace, za kterou by nejeden novinář rád zaplatil.

          Dnes, 09:43 Kapor
          ... uvidíme a či tak urobí aj McLaren.

          Dnes, 16:42 Kapor
          ... ťažné vzpery na ňom pre r. 2014, určite neuvidíme.

          Jestli se objeví McL s pull-rod vředu, tak se dost zasměju (zase).

          + 7 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Klobása

      89.103.36.XXX
      "Píšeš hlúposti,...
      ....zmena bola oficiálne oznámená na tlačovke a tiež tu publikovaná v predošlom článku, preto nevidím dôvod, aby si tu ľudí zavádzal." (kdopak to napsal ??? - že by místní superodborník ???)
      Lepší mlčet a vypadat jako b...c, než promluvit a potvrdit to.
      Mluviti stříbro, mlčeti zlato.
      Co jsi z úst vypustil, ani párem koní nedostaneš zpět.
      a nakonec zbývá dodat...
      Komu není rady, tomu není pomoci.
      Ani neuvažuji o tom, že bych si dal plus (jako místní superodborník). "Bez smajla"

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama