Síla reklamy ve Formuli 1

iM2, 12. ledna 2014, 00:20 Google+

Joe Saward se na svém blogu zamyslel na sílou reklamy, kterou můžeme ve Formuli 1 vidět opravdu na každém kroku.

Počet komentářů:  28 komentářů (Poslední 13.01. 13:57) Napište svůj názor
Vettel, Sebastian

Vettel, Sebastian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Je hodně diskusí o validitě monitorovacích technik sponzoringu, ale vzhledem k tomu, že nic lepšího prostě není, tak se v tomto oboru stále spoléhá na Advertising Value Equivalency (AVE). Tu můžeme asi nejlépe definovat jako hodnotu, kterou by stálo reklamní sdělení, pokud by mělo být pouhou reklamou v reklamním čase (nebo na reklamním místě).

Firma Repucom zabývající se výzkumem globálních sportů právě oznámila, že Infinity, které je titulárním partnerem týmu Red Bull, je prvním sponzorem, který v televizním čase dostal více jak 1 miliardu USD na AVE během sezony. Infiniti je nejvíce zobrazovaným týmovým partnerem ve Formuli 1 měřeno kalkulací doby strávené na obrazovkách během oficiálních přenosů z kvalifikací a závodů.

"Je to excelentní positioning (tento výraz se do ČJ většinou nepřekládá) jak na vozech Infiniti Red Bull Racingu, týmu, tak i jezdcích a navíc signifikantní vysílací čas díky silným výkonům týmu na trati během roku, který dal Infiniti ekvivalenci reklamní hodnoty více jak 1 miliardy USD z globálního televizního pokrytí - to je neuvěřitelný úspěch," říká Nigel Geach, SVP Global Motorsport v Repucom.


S reklamou se setkáme i na stupních vítězů

"Televizní diváci, kteří zvyšují tuto hodnotu na celém světě, se dobře drží a vzhledem ke zvýšení aktivity vteřiny přenosu a změně spotřebního media Formule 1 stále dokazuje, že má jednu z největších návratností hodnoty mezi globálními sporty."

Vytisknout

Diskuze: Síla reklamy ve Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 13.01.2014 13:57 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 28 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kvjat, Daniil

Kvjat: Ošklivé monoposty? Důležité je, aby byly rychlé!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud