Partnerství s Renaultem nepochybně usnadnilo Red Bullu cestu za čtyřmi tituly mistra světa. Znovuzavedení turbomotorů do Formule 1 by nemělo znamenat velký zvrat v této tendenci. Francouzský výrobce byl první, kdo nasadil turbomotor v F1 – v roce 1977. První vítězství zaznamenal turbomotor o dva roky později.
„Ve spolupráci s Renaultem jsme dosáhli skvělých výsledků,“ vyhlásil Horner. „Možná nemají stejný rozpočet jako jiní výrobci motorů, ale určitě vědí, kam mají směřovat své finance. Věříme, že to dělají nejlépe ze všech. V tomto ročním období je jako vždy slyšet různé hlasy a řeči, ale počítat se bude až to, co se stane v Melbourne.“
Pro Hornera úzká spolupráce s Renaultem znamená, že francouzský dodavatel se snaží dělat vše pro úspěšnou adaptaci jeho motoru do nového monopostu Red Bull. „Naše partnerství nám zaručuje jejich maximální úsilí při optimalizaci motoru pro RB10. Jejich zodpovědnost se samozřejmě pohybuje v oblasti vyhrazené pro pohonnou jednotku, ta naše pro šasi. Už dlouho pracujeme bok po boku a společně se zlepšujeme. To co víme je fakt, že další výzvy budou stejně přitažlivé jako ty předešlé.“