Oba jezdci byli za své chování po skončení Velké ceny Singapuru napomenuti. Zatímco Webber byl napomenut a následně penalizován odsunem o 10 místa na startu GP Koreje (jednolo se už o třetí napomenutí v sezoně) za vstup na trať mezi nájezdem na rošt a dobou, kdy vůz vjede do parc fermé, tak Alonso byl za způsobení potenciálně nebezpečné situace jen napomenut.
Christian Horner si myslí, že udělení takovéto penalizace bylo až moc drsné a případná pokuta by byla lepším řešením i s ohledem na výsledek třetího napomenutí v sezoně pro Webbera: "Mělo to být řešeno pokutou nebo vyčiněním," řekl šéf týmu Red Bull. "Jeden z nejikoničtějších obrázků, které si z F1 pamatuji, je, jak Nigel Mansell veze Ayrtona Sennu domů [při GP Veké Británie 1991]."
"Je škoda, že to skončilo napomenutím, které díky tomu, že se jedná už o třetí v sezoně, vedlo k penalizaci 10 míst na startu. Bohužel napomenutí jsou momentálně jedinou věcí, kterou mají stewardi k dispozici. Možná by postačilo promluvení si s jezdci. V ideálním případě by byla lepší i pokuta, ale nevěřím, že se stewardům teď něco takového nabízí.
Toto svezení se komisařům nelíbilo (foto: Scuderia Ferrari)
Je to škoda a je to frustrující, protože to Marka teď pro Koreju sráží. Ale už je to tak a my to nemůžeme změnit. Problémem je, že kdyby začali používat selský rozum, tak začnou problémy. Upřímně řečeno, neviděl jsem záběry, jen obrázek, jak Marka [Fernando] veze zpět. Na konec dne to bylo dobré pro show, pro televizi a když jezdci nemohou ukázat žádné emoce, tak je to škoda.
Viděli jsme, že takovéto věci dříve prošly. Fernando si po svém vítězství ve Valencii [v roce 2012] vzal vlajku a nebyla za to žádná penalizace, i když šlo o porušení pravidel. Tehdy zvítězil selský rozum. Ale rozumím problémům, které stewardi mají s nástroji, které mají k dispozici."