Prohlášení po kvalifikaci ve Spa

F1NEWS.CZ, 24. srpna 2013, 15:21 Google+

Jak hodnotí své výkony jezdci a týmy po kvalifikaci na jednom z nejoblíbenějších okruhů - belickém Spa?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 24.08. 19:14) Napište svůj názor
Lewis Hamilton, GP Itálie (Monza)

Lewis Hamilton, GP Itálie (Monza) | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1.
Načasování bylo dnes dokonalé, výborná práce týmu. Když jsem začal rozhodující kolo, viděl jsem na ukazateli, že jsem osmý, pomyslel jsem si bože můj, musím s tím něco udělat. Tlačil jsem, co to šlo, postupně jsem se zlepšoval a viděl jsem, že se blížím k Sebastianovi. Jsem moc rád z pole position, cítím se dobře.

Dokázal jsem jet na limitu, auto bylo velmi dobré. Máme dobrou formu, přes slabší časy včera jsme byli dnes tam, kde potřebujeme. Red Bull je sice stále o něco rychlejší, ale dnes jsme dokázali uspět a dokázali jsme z vozu dostat maximum. Těším se na zítřejší závod.

Hádám, že bych pole position za suchých podmínek asi nezískal. Red Bull byl hodně rychlý a Ferrari za sucha také vypadalo dobře, takže si nejsem jistý, že bychom byli dostatečně rychlí.

Nico Rosberg, 4.
Dnešní kvalifikace byla kvůli měnícím se podmínkám těžká. Štěstí bohužel nestálo dnes na mé straně, přestože jsem projel časomírou jako první, trať ještě zrychlovala a tři jezdci, kteří nakonec skončili přede mnou, stihli ještě jedno kolo. Se čtvrtým místem jsem ale spokojený.

Vůz vypadá konkurenceschopně ve všech podmínkách, které nás zatím potkaly, díky čemuž věřím, že zítra můžeme pomýšlet na slušný výsledek.

Ross Brawn, šéf týmu
Byla to pochopitelně obtížná kvalifikace a to pro všechny - nebyli jsme perfektní, ale zvládli jsme všechny věci dost dobře. Na konci Q3 bylo místo na trati nejdůležitější a Lewis - jel na konci poslední - odvedl skvělou práci a využil příležitost, kterou měl. Nevěděli jsme, jak to dopadne, protože nebylo povoleno DRS, ale i tak když jsme viděli jeho mezičasy, začali jsme být nadšení.

Nico neměl tu šanci extra kola, ale byl nejrychlejší ze všech, když pro něj kvalifikace skončila a to je skvělý týmový výsledek - máme dva vozy v první čtveřici a to po takovéto kvalifikaci. Zítra očekáváme podobné podmínky, takže máme dobrou šanci na úspěch. Ale musíme být chytří a dobře se rozhodnout, abychom úspěchu dosáhli.

 

RED BULL

Sebastian Vettell, 2.
Vždy je co získat, viděl jsem Lewise, jak mne dojíždí, snažil jsem se přidat, ale jel výborně. Je škoda, že jsem nezískal pole position, ale jsem šťastný i s druhým místem, pro náš tým to byl dnes velmi úspěšný den.
Uvidíme, co přinese zítřejší závod, čekám smíšené podmínky, mokro i sucho.

Mark Webber, 3.
Udělali jsme dnes správná rozhodnutí, načasování bylo dobré. Trochu bizarní to dnes bylo s DRS, díky podmínkám se někdy zapínalo, někdy vypínalo. Nakonec se mi rozhodující kolo docela podařilo, ačkoliv nebylo úplně nejrychlejší.

Christian Horner, šéf týmu
Hodně napínavá a vzrušující kvalifikace až do závěrečné části, kde hrálo významnou roli počasí. Hoši odvedli (v Q3) skvělou práci, aby oba vozy dostali na trať tak rychle, což umožnilo Markovi a Sebastianovi zajet tři měřená kola, jejich poslední kola byla dost na to, aby dojeli druhý a třetí. Takže i když zde byla možnost, že se dnes něco pokazí, zvládlil jsme to dobře. Je dobré startovat do zítřejšího závodu, kde bude hrát důležitou roli počasí, ze druhé a třetí pozice.

 

FORCE INDIA

Paul Di Resta, 5.
Páté místo na startu je skvělý výsledek. Na startu Q3 jsem chtěl vyjet rovnou na přechodných pneumatikách. Bylo to odvážné rozhodnutí a tým mě nechal, zatímco ostatní vyjeli na hladkých pneu.

Věděl jsem, že je to naše největší šance dostat se dopředu a vyplatilo se to. Je škoda, že přestalo pršet tak brzy, protože bylo jen pár vozů, které byly rychlejší než my na mokru a dostaly se před nás až na konci. Důležité je, že jsme v dobré pozici pro zítřejší závod a budeme připraveni bojovat.

Adrian Sutil, 12.
Cítím se zklamaně jak to dnes dopadlo, protože si myslím, že jsme měli na to získat lepší výsledek. V Q2 jsem do mého posledního rychlého kola vyjel příliš brzy, trať se pořád zrychlovala. Takže jsme měli ještě počkat a myslím, že bychom se pak dostali do první desítky. Také jsem se ve svém rychlém kole dostal do provozu a to mě také stálo nějaký čas.

Vijay Mallya, šéf týmu
Jakmile před kvalifikací začalo pršet, věděli jsme, že to bude nepředvídatelná kvalifikace. Podmínky se neustále měnily a bylo důležité být včas na správných pneumatikách. S Paulem jsme to zvládli perfektně a chvíli to vypadalo na první řadu. Ale déšť ustal a on se propadl na páté místo, což je stejně skvělý výsledek.

Adrian vypadal v Q2 konkurenceschopně, ale nedokázali jsme zmaximalizovat náš čas na osychající trati a nedostal se do první desítky. Největším otazníkem pro zítřek je počasí. Vypadali jsme lépe na suchu, ale ať už budou podmínky jakékoliv, budeme se co nejvíc snažit o dobrý výsledek.

 

McLAREN

Jenson Button, 6.
Za suchých podmínek jsme byli s naší konkurenceschopností docela spokojení a za mokra to myslím bylo ještě o něco lepší. Šesté místo je pro nás OK. Bohužel pořád ještě nejsme v pozici, ve kterou jsme doufali. Budeme se tím muset před Monzou zabývat, problém v efektivitě naší aerodynamiky asi přetrvává.

Naše načasování bylo dobré až do finále třetí části, což umožnilo třem nejlepším zajet ještě lepší časy, ale je super, že je šest Britů v top 6.

Uvidíme co přinese zítřejší závod, očekávám, že bude vzrušující. Čekáme, že bude mokro nebo se budou podmínky měnit, mohli bychom na naše soupeře tlačit.

Sergie Pérez, 13.
V takových podmínkách jaké dnes panovaly, musíte být ve správný čas na správném místě. Je škoda, že se nám potenciál vozu nepodařilo využít, neboť za mokrých podmínek je konkurenceschopný. 

Jsem přirozeně zklamaný, vyjeli jsme trochu později a netrefili jsme okno, které by nám umožnilo se kvalifikovat do třetí části. 

Ale až zítra nás čeká závod a pokud bude pršet, vůz je hodně rychlý. Budu se snažit využít všech situací a dovézt slušný počet bodů.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Ve třetí části za deště byl Jenson druhý nejrychlejší. Jestliže je šesté místo pro nás dobrým, pokud by pršelo až do konce, mohlo to být ještě o hodně lepší. Jenson odvedl dobrou práci, čekáme, že bude zítra pršet, měl by být v závodě konkurenceschopný.

Checo měl dnešní odpoledne více frustrující, propásl jediné kolo, které by ho jistě posunulo do první desítky, neboť by byl o jednu nebo dvě vteřiny rychlejší. Jsem si ale jistý, že zítra od něj můžeme vidět silný závod. Naše forma je za mokrých podmínek dobrá, můžeme být pro zítřejší den opatrnými optimisty.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 8.
Ve druhé části kvalifikace, když bylo sucho, jsme byli nejrychlejší, takže pokud bude sucho, zítra by to mělo být ok, i když nestartujeme z příliš dobré pozice. Q3 se odjela za mokra a naše auto nepodává za takových podmínek skvělé výkony. Každé kolo, které přišlo na konci té kvalifikace by pomohlo, ale kdyby nepršelo, to by pomohlo ještě víc. Zítra je další den, takže musíme počkat a uvidíme, co se bude dít.

Romain Grosjean, 7.
Nebyla to dnes kvůli neustále se měnícím podmínkám nejjednodušší kvalifikace. I když je dobré být v první desítce, není to zrovna výsledek, ve který jsme doufali. Bylo výzvou dobře se rozhodnout a vyjet na správných pneumatikách ve správný čas. Na konci kvalifikace to je důležité. Musíme probrat s inženýry, proč byl Kimi na suchu rychlejší, kde se můžeme zlepšit v mokru a všechny možnosti co se trategie týče. Dám do toho zítra všechno.

Alan Permane, šéf traťového provozu
Bylo to pro tým frustrující. Počasí se stále měnilo a bylo to těžké, ale stejné pro všechny. Měli jsme dobrou rychlost na suché trati, Kimi byl nejrychlejší v Q2, ale bohužel se vrátil déšť. Snažili jsme se dát dohromady kolo a začít na suchých pneumatikách, ale nakonec jsme museli přezout na přechodné. Sedmé a osmé místo není to, co jsme chtěli, ale alespoň je to v první desítce.

Protože jsme se kvalifikovali na přechodných pneumatikách, můžeme začít závod na které chceme suché sadě pneumatik. Kdyby nepršelo, bude to pro nás lepší, ale nemůžeme ovlivnit počasí. Pokud bude pršet, je zde spousta různých možností, takže budeme bojovat o co nejlepší výsledek.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 9.
Když dojedete 9 a 10, je pochopitelně něco špatně. Myslím, že nám uškodily podmínky na trati. V první části za mokra jsme byli první, za sucha ve druhé části jsme byli druzí, takže myslím, že potenciál ve voze je. V tom extra kole, které některé vozy zajely ve třetí části měli štěstí, že úplně přestalo pršet, takže myslím, že to jim pomohlo o tři nebo čtyři místa. Možná bychom nebojovali o pole position, ale myslím, že jsme měli na to být čtvrtí, pátí či šestí.

Cílem je vyhrát závod a myslím, že to můžeme zvládnout. Tady se může stát cokoliv. Vettel loni startoval 11 a dojel druhý. Spa vždy nabízí dost šancí na comeback, obzvlášť co se nepředvídatelnosti počasí týče. Musíme zůstat pozitivně naladěni, protože za mokra i za sucha auto vypadá dobře. Pokud zvládneme předjet vozy před námi, máme rychlost. Jediný problém je vymyslet, jak je předjet.

Felipe Massa, 10.
Jsem hodně zklamaný, i když jsem si vědom toho, jak těžké je se v takových podmínkách jaké byly dnes rozhodnout. V Q3  během mého prvního kola jsem vyjel na střední sadě a v tu chvíli začalo pršet. Měl jsem dvě možnosti - vrátit se do boxů, dotankovat a přezout a nebo jen zkusit vyměnit pneumatiky. Zvolil jsem druhou možnost a doufal jsem, že z toho budu mít posléze výhodu, protože jsem věděl, že budu mít jen jedno kolo na to zajet dobrý čas.

Bohužel se to nevyplatilo, protože déšť ustal a ostatní vozy těžily ze zlepšujících se podmínek na trati. Smůla, protože auto bylo celý víkend konkurenceschopné, ale dnes nám rozhodně chybělo štěstí. I když nestartujeme ze předních pozic, závod je dlouhý a může se stát cokoliv. Rychlost je dobrá a doufám, že předvedu dobré předjížděcí manévry a získám dost bodů.

Pat Fry, technický ředitel
Výsledek kvalifikace neodpovídá úsilí a výkonu týmu a jezdců, ale nechává v nás pocit lítosti, protože jsme měli bojovat o první řadu. Včera i dnes vůz ukazoval dobrou rychlost, auto je za všech podmínek rychlé a konkurenceschopné. Musíme nyní otočit stránku a připravit se na závod, kde bude hrát opět velkou roli počasí.

 

SAUBER

Nico Hülkenberg, 11.
Byl to náročný den - v podmínkách jaké panovaly. Dnes ráno jsem se trošku trápil na střední sadě. A dnes odpoledne to opět nebylo nejjednodušší, ale hádám, že je to stejné pro všechny, když je takové počasí. Je to vždy výzva.

V Q1 bylo mokro, což je vždy vzrušující, ale myslím, že jsme odvedli solidní práci. Chyběly nám jen asi tři setiny, abychom se dostali do první desítky. 11 místo se mě nějak drží. Je to dobrá startovní pozice pro zítřek. Doufám, že máme dobrou závodní rychlost a že získáme body.

Esteban Gutiérrez, 21.
Dnes jsem byl s vozem mnohem spokojenější. Opravili jsme problémy, které jsem měl včera v tréninku. Vše vypadalo dobře až do poslední části Q1. Přezuli jsme na novou sadu přechodných pneumatik příliš brzy a to bylo špatně. Trať osychala a pneumatiky po jednom kole odešly, což byl hlavní problém.

V tu chvíli jsme už nemohli nic dělat, už jsme se rozhodli, ale snažil jsem se co to jen šlo. Při těchto podmínkách záleží všechno na správné volbě pneumatik. Zítra to bude také hazard, protože předpověď počasí se stále mění. Bude záležet na strategii, takže musíme být flexibilní, všemu otevření a efektivní. Ať už bude sucho či mokro, musíme to zvládnout správně.

Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Výsledek dnes neodpovídá našemu potenciálu. Udělali jsme krok vpřed a přiblížili se našim hlavním soupeřům. Proto nejsem s výsledkem spokojena, obzvlášť protože jsme opět promeškali Q3 a to jen o tři setiny. Šance získat zítra body je celkem vysoká, takže nyní se budeme soustředit na to.

 

MARUSSIA

Jules Bianchi, 15.
Je to fantastický výsledek pro tým, který byl šťastný, že je opět v Q2. Byl to pro každého skvělý pocit, včetně mě, protože tohle je moje první Q2 v kariéře. Během víkendu jsme se zlepšovali a jsem opravdu rád, že se tvrdá práce vyplatila. Nebylo to jen štěstí, protože každý čelil stejnému dilematu - bude příliš sucho na přechodné pneu a nebo příliš mokro pro pneu do sucha? 

Přo prvním kole v poslední jízdě jsem se nemohl rozhodnout, jen pilot ví, jaké jsou opravdu podmínky na trati a bylo to v každé zatáčce jiné. Na konci jsem se rozhodl do toho jít a zůstat na střední sadě a ten risk byl správnou volbou. Zítra startujeme ze sedmé řady, což bude skvělá chvíle, ale pochopitelně nevíme, co přinese počasí. Můžeme jen získat a budeme se snažit využít každou příležitost.

Max Chilton, 16.
Svělý den pro všechny! Společně s Julesem jsme pomohli týmu do Q2. Byla to těžká kvalifikace, což můžeme vidět z výsledků. Je těžké se správně rozhodnout a kolo je tak dlouhé, podmínky v každé zatáčce odlišné... Když jsme přezuli na pneumatiky do sucha, bál jsem se, že jsme zvolili špatně a že budeme muset do boxů, ale věděl jsem, že trať rychle osychá a že by mohlo být špatné znovu přezouvat na přechodné.

Inženýři to nechali na mě a já se nemohl rozhodnout až to poslední zatáčky - tam jsem zvolil, že pojedu dál. Jsem rád, že to bylo správné rozhodnutí a užil jsem si dobrou Q2, můj čas byl dobrý. Nemůžu se dočkat zítřejšího závodu, ať už bude pršet či svítit sluníčko.

John Booth, šéf týmu
Fantastický výsledek pro tým! Je dobré vidět, že jsme dokázali čelit podmínkám, jakých jsme dnes byli svědky a s takovou jistotou. Ačkoliv to není poprvé, kdy jsme se dostali do Q2, je to poprvé, kdy se nám to podařilo s oběma vozy a to při takových podmínkách. Celkově to byl dobrý den, vyvážení vozu bylo ráno dobré, zvlášť Julesův vůz, ale během kvalifikace byli oba piloti spokojeni.

To je dobré znamení pro závod. Stojíme však oběma nohama na zemi a víme, že to bude obtížné, i kdyby opět pršelo. I tak, cílem každého člena týmu je odvést co nejlepší práci a využít každou příležitost, která se nám naskytne. Dnešní výsledek je odměnou za práci, kterou tým odvádí.

 

CATERHAM

Charles Pic, 22.
Sobota pro mne začala dobře, v pátek jsme měli problémy s vyvážením ve středně rychlých zatáčkách, ale přes noc jsme na voze zapracovali a dnes to bylo lepší už od rána. Také přítlak byl dnes lepší a celkově jsme byli konkurenceschopnější. 

Při kvalifikaci začalo pršet, ale nebylo vody mnoho, tak jsme vyjeli na přechodných gumách a před zajetím do boxů se začala objevovat suchá stopa. Bohužel jsem pak musel na vážení, což nás stálo čas, potřebný pro přechod na slicky. Zůstal jsem proto na přechodných a nebyl jsem dost rychlý. Jsem ale šťastný, že se to týmu podařilo s Giedovým autem.

Počasí pro zítřejší závod vypadá podobné dnešnímu, za mokrých podmínek můžeme využít nějakých zajímavých příležitostí.

Giedo van der Garde, 14.
Fantastický den pro náš celý tým. Podruhé v letošním roce jsme postoupili do druhé části. Byla to docela odvaha, byli jsme první na slickách a zpočátku se zdálo, že to není dobrá volba. V rozhodující fázi jsem však měl nejlepší možné podmínky. Vyjížděl jsem zrovna z Eau Rouge, když mi závodní inženýr řekl, že jsem byl třetí. Neuvěřitelný pocit pro mne, tým a všechny, kdo mne podporovali.

Ve druhé části za suchých podmínek jsme věděli, že můžeme bojovat o 14. místo, trať dále zrychlovala, nasadili jme střední pneumatiky a tlačili čas dolů. Možná jsme mohli zajet na měkkých lepší čas, ale ze 14. místa se do Q3 postoupit nedá, jsme realisty.

Přes noc udělali chlapi na autě kus práce, páteční přetáčivost zmizela a vyvážení bylo OK. Startovní pozice a čas o 0,5 vteřiny rychlejší, než náš nejbližší soupeř, je myslím velkou odměnou a úspěchem celého našeho týmu.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 17.
Dnes bylo kvůli proměnlivým podmínkám obtížné načasovat přezutí pneumatik a my vyjeli na přechodných příliš brzy. Kolo ve Spa je dlouhé a když jsem vyjel do druhého kola, trať se hodně zlepšila a pneumatiky odešly - nemohl jsem být konkurenceschopný. Rychlost vozu je celkem dobrá, takže se budeme hodně snažit získat pár míst a myslím, že je zde stále příležitost dostat se na body.

Valtteri Bottas, 20.
Byla to kvalifikace plná zklamání, protože jsme měli na to dojet výš, ale nachytaly nás měnící se podmínky na trati. Na přechodných pneumatikách jsme vyjeli dříve než ostatní a trať osychala rychleji, než jsme předpokládali a na konec bychom asi zvládli odjet to na hladkých pneu.

Také nám chyběla přilnavost (na přechodných pneumatikách) a v zatáčkách to hodně klouzalo, což nás stálo čas. Je to škoda, protože zde byla příležitost k dobrému výsledku. Doufejme, že počasí zůstane stejné jako dnes a to nám dá možnost podívat se na různé strategické možnosti.

Xevi Pujolar, hlavní závodní inženýr
Věděli jsme, že kvalifikace se odjede na mokru a začali jsme Q1 dobře, trať se stále zlepšovala. Na konci Q1 se rozhodovalo, zda vyměníme pneumatiky na novou sadu přechodných pneumatik. Pár týmů zariskovalo a zkusilo pneumatky do sucha, což jim vyšlo, přesto většina také zvolila přechodné.

Byli jsme na čele fronty, takže jsme měli čas na více kol, ale pneumatiky byly v nejlepší při prvním kole a to znamenalo, že jak trať osychala, nemohli jsme se zlepšovat a nedostali se dál. Předjíždění je ve Spa možné, máme dobré auto pro závod a dobrou nejvyšší rychlost, takže se můžeme zlepšit.

 

TORO ROSSO

Jean-Eric Vergne, 18.
Je lehké vysvětlit, co se dnes stalo - byla to týmová chyba. Takové věci by se neměly stávat, ale čas od času každý chybuje. Je to frustrující, protože auto bylo po celý víkend dobré a mohli jsme se kvalifikovat vysoko a to na suchu i na mokru. Jakmile jsem podruhé opustil boxy, věděl jsem, že jsem v maléru a měl jsem také problém s provozem - kolem mě bylo pár vozů na hladkých pneumatikách.

Proto to byla jasně zmeškaná příležitost, protože si myslím, že bychom mohli být v první pětici (za suchých podmínek) a auto pracovalo dobře i v mokru. Bude chvilku trvat, než se přes to zklamání přenesu, ale nemá smysl se vztekat a v každém případě věřím, že to zítra může být dobrý závod a získáme body. Můžeme se z dnešního odpoledne poučit a stejnou chybu již neudělat.

Daniel Ricciardo, 19.
Mohlo za to víc než cokoliv jiného špatné načasování. Vyjeli jsme hned na začátku a i na mokré trati to šlo dobře. Byla šance, že bude ještě pršet, než trať stihne oschnout. Myslím, že jsme měli ještě počkat, než jsme nasadili druhou sadu přechodných pneumatik.

Vyjeli jsme příliš brzy, ve druhém kole už byly pneumatiky opotřebované a v tu chvíli byly na trati nejlepší podmínky. Je to pochopitelně frustrující, ale musíme to hodit za sebe a soustředit se na zítřek. Musíme se z toho poučit a ujistit se, že příště to zvládneme správně.

James Key, technický ředitel
Až do první části kvalifikace jsme měli dobrý víkend a vypadali jsme konkurenceschopně za sucha a nevypadalo to špatně ani za mokra. Jean-Eric obzvlášť ukazoval dobrou formu a těšil se na kvalifikaci, takže jsme do Q1 šli s tím, že je šance, že trať ke konci oschne. Naplánovali jsme změnu pneumatik v podobný čas jako ostatní, ale nějak jsme dnes byli v nesprávný čas na nesprávném místě. - měli jsme mít dva vozy v Q3 a místo toho oba skončily v Q1.

Měli jsme přezout na hladké pneu? Pár vozů, které jsou obvykle na konci startovního pole tak zariskovalo, ale v našem případě je těžké soudit. Jako tým bychom se měli omluvit pilotům, zjistit, co se pokazilo a ujistit se, že se to nebude opakovat - a co je nejdůležitější - zjistit, co i tak můžeme zítra s našimi vozy ukázat.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení po kvalifikaci ve Spa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 24.08.2013 19:14 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

GP Belgie

Grafika: Startovní rošt Velké ceny Belgie

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  2. Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

  3. Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  4. GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  5. SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

  6. GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud