Prohlášení týmů po závodě v Bahrajnu

F1NEWS.CZ, 21. dubna 2013, 15:55 Google+

BAHRAJN - PROHLÁŠENÍ; Máme za sebou závod plný předjížděcích manévrů i řady kontaktů. Komentáře nejen o nich nabízejí jezdci a zástupci týmů.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 21.04. 18:32) Napište svůj názor
Vettel, Sebastian

Vettel, Sebastian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 1.
Byl to fantastický závod. Musím velmi poděkovat týmu, dnes to bylo od startu až do cíle bezchybné. Rychlost byla úžasná, vůz byl skvělý. Dobře jsme se starali o pneumatiky a to všechno se vyplatilo.

V prvních zatáčkách to pro nás bylo velmi těsné. Musel jsem nechat místo Alonsovi, ale brzy jsem ho dostal, což bylo klíčové. Opravdu jsem na chvíli musel přemýšlet, protože s Nicem to vypadalo velmi vyrovnaně, nakonec jsem se však před něj dostal. Trať pak byla volná a já jsem opravdu mohl poodjet a ukázat, co vůz dokáže.

Mark Webber, 7.
Začátek nebyl tak špatný, ale ztratili jsme trochu času v druhém stintu, kde jsme se snažili zbavit několika jezdců. Jeli jsme prvních pár kol agresivně, což znamená, že jsme je předjeli, ale pneumatikám se to nelíbilo.

Druhý stint byla na konci vážně katastrofa v rychlosti a to se projevilo v dalších dvou stintech. V polovině závodu jsem myslel, že se dokážu dostat na pódium, ale bylo to o rychlosti a existuje tu hranice mezi závoděním a šetřením pneumatik.

Ostatní zajeli do boxů o trochu později než já, ale mně to nevyšlo, abych dojel domů. Když jedete na ostatní tvrdě, pak djedete pneumatiky, ale pokud nejedete, dostanou se před vás. Na konci byl soudobrý boj s Lewisem pro nás pro oba; nikomu z nás nezbyly pneumatiky, ale zkoušeli jsme závodit nejlépe, jak jsme mohli.

Christian Horner, šéf týmu
Absolutně dokonalá Sebastianova jízda. Zvládl dva brilantní manévry, jeden na Fernanda a další na Nica Rosberga. Poté dominoval v závodě až do konce a skvěle pracoval s pneumatikami. Strategie s pneumatikami fungovala perfektně, od šetření v kvalifikaci až po dominantní výhru s třízastávkovou strategií.

Mark, po velmi dobrém prvním stintu a zlepšení během první vlny zastávek, na to v prvních kolech druhého stintu velmi tlačil, což ho efektivně vyvezlo na druhé místo. Bohužel nemohl udržet dlouhověkost v tomto stintu, a to ho dostalo v dalších dvou stintech pod tlak.

Jeho poslední zastávka jej odsunula mezi jezdce na dvouzastávkové strategii a poté už to bylo o udržení do cíle. Navzdory fantastickému boji a velmi tvrdému závodu s Lewisem odepsal zadní pneumatiky ještě před závěrem závodu, ale i tak máme několik hodnotných bodů.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 2.
Včera to nebylo ideální, takže jsme už od pátku plánovali dvouzastávkovou strategii a dnes fungovala. Neměl jsem dobré první a druhé kolo, ale po první zastávce jsem se dokázal vrátit v lepší formě, takže jsme nakonec měli dobrý závod.

Romain Grosjean, 3.
První tři závody byly konzistentní, ale ne tak, jak bychom chtěli. Pracovali jsme jako tým tvrdě, abychom zjistili, co autu chybí, a dnes to máme. Cítil jsem se v autě lépe, konečně jsme uspěli. 

Představa byla, že pojedu na dvě zastávky jako Kimi, ale měl jsem nějaké úlomky pod autem, a proto jsem jel na tři. Závod byl od té doby o něco složitější, ale měli jsme několik pěkných soubojů a jsem velmi šťastný, že tu můžu stát na pódiu stejně jako loňský rok. Doufejme, že od teď můžeme dál získávat tak dobré výsledky.

Eric Boullier, šéf týmu
A jsme tu opět, stejně jako v roce 2012! Tentokrát to bylo mnohem obtížnější - zejména po kvalifikačním výkonu, který nesplnil naše očekávání -, ale během celého víkendu jsme ukazovali rychlost a tu dnes, když na tom záleželo, potvrdili.

Po startu bylo vítězství mimo náš dosah, ale dvojitá účast na podiu, ačkoliv umístění v první šestce bylo mnohem realističtějším předzávodním cílem, je skvělým výsledkem pro všechny zúčastněné. Jsem rád za celý tým tady v Bahrajnu i doma v Enstone; je to zasloužený výsledek.

TRIO
Vysmátá trojice pilotů na pódiu (foto: Red Bull Racing)

 

FORCE INDIA

Paul Di Resta, 4.
Je skvělé zakončit závod, který byl patrně mojí nejlepší Grand Prix, na čtvrtém místě.Podium bylo blízko, ale s naší strategií jsme byli ke konci závodu bezbranní - zejména vůči Grosjeanovi, který měl dvě nové sady středních pneumatik.

Měl jsem dobrý start do závodu a silný úvodní stint, navíc jsme dnes ukázali naši skutečnou rychlost, ale  nakonec bylo čtvrté místo naším maximem. Jednou se dostaneme na podium, snad to bude brzy, ale teď můžeme být velmi spokojení s body, které jsem dnes získal. Velké díky celému týmu, protože to byl vynikající víkend, a cítím, že se nám dnes podařilo z auta dostat 100%.

Adrian Sutil, 13.
Je zklamáním dostat defekt v závodě, který vypadal tak slibně. Měl jsem čistý start a v nájezdu do zatáčky č. 4 jsem závodil s Massou. Byl jsem na vnějšku, nechal jsem mu hodně prostoru, ale on se dostal do kontaktu s mou pravou přední pneumatikou. Nevím, co přesně udělal, ale okamžitě jsem měl defekt.

Musel jsem jet do boxů a ztratil jsem spoustu času, což znamenalo konec mé šance na zisk bodů. V závodě jsem měl úžasnou rychlost a snažil jsem se do něj vrátit, ale díky defektu jsem ztratil příliš času. Jsem ale rád za tým a Paulovo čtvrté místo nám získalo víc bodů. Ještě nás čeká mnoho dalších závodů, takže se na ně budeme soustředit a příště získáme body s oběma vozy.

Vidžaj Mallya, šéf týmu
Obrovský kus týmové práce a nádherný výkon Paula nás dnes dostal vlásek od stupňů vítězů. Ačkoliv jsme přišli o třetí místo, 12 bodů nás udrží na pátém místě šampionátu a dává nám důvody k optimismu pro nadcházející závody. Samozřejmě bychom dosáhli mnohem víc, kdyby Adrian neměl v prvním kole defekt.

Kontakt s Massou jsme zaplatili velmi draze, protože Adrianova závodní rychlost byla na stejné úrovni jako Paulova a mohli jsme získat body s oběma vozy. Zaměříme se na pozitiva a užijeme si to čtvrté místo, které potvrzuje rychlost vozu a opět ukazuje, že můžeme závodit vepředu a porazit některé z top týmů.

 

MERCEDES

Lewis Hamilton, 5.
S tímto výsledkem jsem spokojen. Byl to pro nás těžký víkend a dojet na pátém místě je limitace škod. Můj závod nezačal nejlépe. Snažil jsem se starat o pneumatiky, ale v prvních dvou stintech jsem se opravdu trápil a ztrácel jsem. Ale jak se ochlazovalo, auto začalo být lepší a jen jsem na to musel šlápnout, abych zmenšil ztrátu.

Byla to zábava bojovat s Markem na konci. Potřebovali jsme ten bod a já byl odhodlán jej získat. Bylo to dobré, kolo na kolo a čisté závodění. Jsem pyšný na to, čeho jsme dosáhli v prvních závodech a být třetí v poháru konstruktérů, to naprosto předčilo naše očekávání. Ale musíme dále pracovat a získat ještě další rychlost. Držíme se zuby nehty a pokud uděláme ten další krok, zmenšíme ztrátu.

Nico Rosberg, 9.
Pro mě to byl těžký den. Jak bylo pěkné začít na pole position, bylo stejně těžké dojet devátý. Necítil jsem se pohodlně a nebyla to dnes moc zábava. Změnili jsme plán a jeli na čtyři zastávky v boxech na konci mého třetího stintu, ale stále to nebylo dost.

Ničili jsme zadní pneumatiky na konci tak rychle a já se opravdu trápil a nebyl schopen jet na plno. Je před námi spousta práce a my se musíme zaměřit na to, proč nedokážeme ukázat rychlost, kterou máme v kvalifikaci. Doufejme, že před začátkem evropské části sezony dokážeme udělat tento krok.

Ross Brawn, šéf týmu
Hodně jsme se na začátku závodu, když byli hodně vysoké teploty, trápili. To je probém a musíme se na něj podívat a budeme pokračovat v nalezení řešení, abychom zlepšili výkony v tomto ohledu. V druhé části závodu se ochladilo, naše rychlost nebyla nejhorší - zvlášť Lewisova. Dojeli jsme s oběma vozy na bodech, oba piloti si užili těsné souboje na trati a mechanici odvedli skvělou práci při zastávkách v boxech.

Lewis a Nico s tím, co měli k dispozici odvedli dobrou práci a dnes odpoledne to byla limitace škod. Přesto pro nás musí být prioritou lépe zvládat teploty: pneumatiky jsou stejné pro všechny a my nepodáváme tak dobré výkony jako naši soupeři ve stejných podmínkách.

 

McLAREN

Sergio Pérez, 6.
Byl to solidní víkend. Jsem velmi spokojený s výsledkem. Byl jsem podle mě stejně agresivní jako Jenson, ale asi to bylo příliš. Budeme si to muset vyříkat.

Jenson Button, 10.
Zvedl jsem hlas (při souboji se svým týmovým kolegou Pérezem), emoce byly hodně vysoké. Byla to zábava, ale neměl jsem zrovna nejlepší závod. Řekl bych, že Checo byl příliš agresivní, nečekáte, že do sebe narazíte koly se svým týmovým kolegou ve 300km/h. A nejsem jediný, kdo si to myslí.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson bude nespokojen, protože byl poražen svým týmovým kolegou. Neměl jsem s většinou věcí problém. Kromě nabourání do svého týmového kolegy, což je zakázáno, byl Checo ok. Zbytek byla zábava. Nezasahoval jsem to toho. Ano, ztratili jsme tím čas, ale necháváme naše piloty závodit, to bylo dnes evidentní.

 

FERARRI

Fernando Alonso, 8.
Rozhodně jsme dnes neměli moc štěstí a je to opravdu škoda, až do odpoledne to pro mě i pro Felipeho byl pozitivní víkend. Byli jsme konkurenceschopní ve volných trénincích i kvalifikaci a oba jsme očekávali, že budeme mít dobrý závod.

Po úvodních kolech, kdy jsem si myslel, že odešly zadní pneumatiky, jsem byl informovanán, že se zaseklo DRS. Při první zastávce nebylo správně upevněno a tak jsem musel jet na další. V té době jsem dostal jasný pokyn nepoužívat ho, což ovlivnilo můj závod. Snažil jsem se dostat zpět, ale bez DRS bylo opravdu obtížné najít místa k předjíždění.

Když jste daleko vzadu, uprostřed skupiny aut, degradace pneumatik je daleko horší. Jsem si jist, že pokud bychom neměli problémy, já i Felipe bychom skončili mnohem výše, protože auto reaguje velmi dobře a určitě je naším nejlepším za poslední čtyři roky. Ale dobrý závod zahrnuje spoustu faktorů, včetně trochy štěstí.

Doufejme, že se to vyrovná velmi brzy, možná dokonce hned v Barceloně, mém domácím závodě. Tam bude daleko důležitější, abychom měli dobrou kvalifikaci, protože na této trati není snadné předjíždět, a tak je velmi důležité začínat vepředu.

Felipe Massa, 15.
V tomhle závodě jsem skutečně měl smůlu a ačkoliv je pravdou, že v tomto sportu se může stát mnoho věcí, nechápu, proč tolik z nich muselo být negativních. Na začátku jsem po kolizi se Sutilem ztratil půdu pod nohama a ještě více času jsem ztratil později, když jsem zajel do boxů na výměnu pneumatik, což zničilo mojí šanci na dobrý závod.

Na začátku jsem sice trochu trpěl nedotáčivostí, ale nemyslím si, že by to bylo příčinou mých problémů. Když jsme později zjišťovali, co se stalo s mými pneumatikami, tohle jsme vyloučili. V první řadě to mohla způsobit delaminace pravé zadní části, nabízí se i defekt. Nyní se budeme snažit pochopit, co přesně se stalo, a okamžitě obrátíme naší pozornost k dalšímu závodu.

Stefano Domenicali, šéf týmu
(K problému s DRS systémem na Alosnově vozu – pozn. redakce): Ještě nevíme, co se stalo. Bylo to selhání a je to škoda, protože dnes jsme mohli odjet skvělý závod. Upřímně, měli jsme na to rychlost.

Nebyl to náš den, protože Felipe se dostal do kontaktu na začátku závodu a poté měl dva problémy s pneumatikami, kterým musíme porozumět. Musíme zjistit, proč jeden nastal náhle v poslední zatáčce a druhý přišel na zadní rovince. Takže, dnešek pro nás nebyl dobrý, pojďme se přes to přenést. Velká škoda, ale to je závodění.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 11.
Vzhledem k potížím, které máme, si myslím, že jsme z auta dostal 100%. Dali jsme dnes vše dohromady, pracovali velmi dobře jako tým a zvládli pneumatiky. 11 místo je maximum, kterého jsem mohl dosáhnout. Těšíme se na další závod, kde bychom měli vidět krok vpřed. Musíme držet při sobě a zůstat pozitivně naladěni. Je to těžké období, ale ještě zbývá spousta závodů.

Valtteri Bottas, 14.
Tento závod byl dominován pneumatikami. V prvníchh dvou stintech jsem bojoval s mnoha auty, takže bylo těžké opatrovat pneumatiky a hlídat si rychlost. Dva další stinty byly lepší, protože jsem měl před sebou čistější vzduch a mohl jsem snižovat ztrátu na vozy přede mnou. Nyní musíme i nadále pracovat na novinkách, které nám pomohou v dalších závodech.

Mike Coughlan, technický ředitel
Když jsme viděli naši rychlost v pátek, očekávali jsme lepší výkon, než jsme ukázali v kvalifikaci. A to se dnes podařilo. Naplánovali jsme tři zastávky v boxech a strategie fungovala podle plánu.

Téměř jsme se dostali na body, a přestože některá auta před námi měli problémy, my stále bojovali až do konce. Obě auta by téměř jistě bojovali bok po boku (na konci), ale Valtteri měl problém v boxech a tratil tam trošku času. Nyní musíme pokračovat ve zlepšování auta a výkonů do dalších závodů

 

SAUBER

Nico Hülkenberg, 12.
Byl to těžký a frustrující víkend. Od začátku bylo jasné, že nejsme dost rychlí a že to bude výzva. Chybí nám rychlost a rychle opotřebováváme zadní pneumatiky, takže to nebylo dostatečné. Zajeli jsme do boxů trošku pozdě, protože jsme očekávali, že budeme mít více problému s prázdnou nádží, což se nakonec nestalo. No nás stálo nejméně jednu pozici. Tento víkend ukázal, že musíme jednoznačně dovést nové díly do Barcelony, abychom zlepšili naši rychlost a mohli bojovat o body.

Esteban Gutiérrez, 18.
Očekával jsem těžký závod a dostal jsem ho. Musíme najít rychlost. V prvním kole jsem měl kontakt v zatáčce č.10, čemuž se nedalo vyhnout. Kromě toho byly věci celkem ok, ale pohopitelně, dojet závod takto rozhodně není dost a potřebujeme se zlepšit. Musíme zanalyzovat strategii a doufejme, že novinky, které dovezeme do Barcelony pomohou.

Moniša Kaltenbornová, šéf týmu
Nemůžeme být s tímto závodem spokojeni. Věděli jsme, že pro náš vůz bude tento okruh těžký, ale tohle nemůže být omluva. Je důležité, že jsme získali další informace (během posledních dvou závodů), což nám pomůže jako základ ke zlepšení našeho auta. Nico zajel dobrý závod, takže je teď na nás dodat mu rychlejší vůz. Tenhle závod byl příkladem toho, jak vzrušující může být F1.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 16.
Měl jsem slušný start, lepší než někteří kluci kolem mě, a dostal jsem se před Grosjeana. Pak se mi v určitém okamžiku zablokovala kola a já ztratil pozici nebo dvě. Celé odpoledne jsme bojovali s rychlostí: v prvním stintu jsme měli problém zahřát pneumatiky a já ztratil hodně času při brždění.

Nikdy jsme nedostali zpátky do závodu, i když jsme během zastávek v boxech udělali pár změn u vyvážení auta. Musíme zjistit, co se přesně dělo s autem, protože jsme byli hodně omezení, pokud jde o náš přítlak.

Jean - Eric Vergne, nedokončil
Když jsem po vnější straně zatáčky č. 4 předjížděl Bottase, nechal jsem mu dostatek prostoru, ale on trefil mé auto. Bohužel pro něj, Van de Garde byl ve špatnou dobu na špatném místě a ten kontakt způsobil velké škody na mém autě, včetně defektu levé pneumatiky a chybějícího kusu podlahy.

Po zastávce v boxech jsem se nadále snažil sledovat, jak se vůz chová, ale byl jsem o kolo zpátky, ztratil jsem spoustu aerodynamiky a tým věděl, že by poškození mohlo způsobit nebezpečné přehřátí auta, takže mě nakonec zavolal do boxů. Tato úvodní část závodů se pro mě nevyvíjela příliš dobře a já opravdu doufám, že začátek evropské části sezony pro mě bude něco jako nový začátek.

Franz Tost, šéf týmu
V případě Daniela je naše dnešní závodní rychlost záhadou, protože autu dnes zjevně a nevysvětlitelně chyběl výkon. Daniel dělal co mohl a také jsme se snažili provést nějaké změny během zastávek v boxech, ale nefungovalo to. Jakmile to bude možné, podíváme se na auto, protože předpokládáme, že je tam nějaký poměrně výrazný problém, který zřejmě bude příčinou našeho dnešního špatného výkonu.

Pokud jde o Jeana-Erica, byl nešťastný, že ho Williams natlačil do cesty Caterhamu. Když přijel do boxů na opravu, usoudili jsme, že je auto stále pojizdné a poslali jsme ho zpátky na dráhu. Nicméně, po chvíli se ukázalo, že poškození podlahy a dalších komponent způsobuje přehřívání auta na nepřijatelnou úroveň. Nemělo smysl, abychom mu způsobili nějaké další poškození, takže jsme se ho rozhodli zavolat do boxů, kde pro něj skončil závod.

 

CATERHAM

Charles Pic, 17.
Je to doposud náš nejlepší závod sezóny a každý v týmu by měl být spokojen. Rychle jsem předjel obě Marussie po startu na střední sadě pneumatik, ty jely první stint dobře a dovolily mi zajet do boxů v 11. kole. Do té doby bylo auto dobré, vyvážené a já odjížděl autům za mnou bez nějakých problémů.

Přešli jsme v druhém stintu na tvrdé pneumatiky a znovu to šlo dobře. Předjel jsem Gutierreze a jel jsem pohodlně na 16. Místě, dokud se přede mě nedostal po dvou třetinách Sutil. Udržoval jsem rychlost s Ricciardem a udržoval Gutierreze za sebou a rozhodli jsme se potřetí zastavit, takže jsem odjel velmi dlouhý stint na tvrdých pneumatikách – 21 kol – a přivezl domů 17. místo.

Jsem poravdu potěšen tím, jak blízko jsme dojeli za Toro Rosso a fakt, že jsme udrželi Sauber za námi – možná kdybych byl lehce výše po startu, mohli jsme porazit Ricciarda, ale můžeme pokládat tento výkon za dobrý krok a těšit se, co přijde na řadu ve Španělsku.

Giedo van der Garde, 21.
Neodstartoval jsem dobře, ale držel jsem se 16. s několika dalšími auty do zatáčky č. 4 a viděl jsem, že Vergne se roztočil a vyjel trochu mimo stopu. Zkoušel jsem jej minout, ale nemohl jsem, dotkli jsme se, což zničilo moje přední křídlo, a tím mi v prvním kole skončil závod.

Nemohl jsem opravdu od té doby nic dělat, takže jsem jenom sklopil hlavu a tlačil na to, ale po ztrátě tolika času s neplánovanou zastávkou a s poničeným předním křídlem po mé čtvrté zastávce tu nebyl nikdo, s kým bych mohl bojovat. Od té doby jsem se pouze soustředil, abych dovezl auto domů a bral jsem to jako další krok v mé studijní křivce.

Kromě dneška to byl pro tým dobrý víkend. Zlepšení použité na autě mého týmového kolegy fungovaly dobře a jsme další krok blíž ke Španělsku, kde budu mít stejný balíček jako Charles. Od tohoto bodu bude sezóna jiná. Budeme na tratích, které znám moc dobře z GP2, World Series a nyní z F1.

Se zlepšeními, které připravujeme, máme důvod být pozitivní. První čtyři závody byly přesně takové, jaké jsme mysleli, že budou – velmi těžké, ale učím se celou dobu a celý tým stojí za mnou. Cítím se fyzicky i mentálně velmi dobře a nemůžu se dočkat startu v Barceloně.

 

MARUSSIA

Jules Bianchi, 19.
Dnes to pro nás byl opravdu těžký závod a, abych byl upřímný, náročný víkend. Doufal jsem, že by se některé věci mohly v závodě zlepšit, ale opravdu jsme bojovali s pneumatikami. Plánem pro můj čtvrtý stint bylo vydržet až do cíle, ale museli jsme znovu zastavit. Bylo to jen o tom vydržet do cíle a držet pozice s auty kolem mě.

Není toho moc, co bych mohl říct, tohle nebyl náš závod a nyní jsme se ocitli ve fázi, kdy musíme přijít s dalším balíčkem vylepšení, které samozřejmě přivezeme do Barcelony, kde je budeme potřebovat. Po náročném dni plném zastávek v boxech děkuji mechanikům a to i za to, že si během tohoto víkendu udrželi dobrou náladu.

Max Chilton, 20.
Ačkoliv to pro nás byl náročný víkend, v dnešním závodě jsem zaznamenal nějaké povzbudivé signály. Měl jsem opravdu dobrý start, kterým jsem byl velmi potěšen, což znamenalo, že jsme se na chvíli dostali před oba Caterhamy.

Žel jsme bojovali s pneumatikami, takže v každém stintu netrvalo dlouho a museli jsme opět zajet na výměnu. Jsem rád, že jsem dnes ukázal, že dokážu auto dostat do tempa a přestože jsme dnes nebyli schopní být tam, kde chceme být, alespoň jsem měl dobrý souboj s týmovým kolegou.

John Booth, šéf týmu
Náročný víkend bohužel pokračoval i v závodě. Náš dnešní výkon byl určen tím, že tato trať nenahrává silným stránkám našeho vozu a také tím, že auta kolem nás zaznamenala pokrok, což nám uškodilo.

Během dnešního závodu bylo, vzhledem k vyšší degradaci pneumatik, kterou jsme zaznamenali, velmi rušno v boxech. Celkově vzato, myslím, že jsme dnes z auta vytěželi maximum, ale je jasné, že k dosažení našeho cíle, neustálého zlepšování se během celého roku, potřebujeme dobrá vylepšení pro Barcelonu.

Nyní zamíříme zpět do Velké Británie, kde během několika rušných týdnů připravíme naše vylepšení pro evropský start sezony, a zanalyzujeme to, co jsem se dozvěděli z posledních dvou závodů. Jsem si jist, že výsledkem této práce bude zlepšení auta pro další závod a my se budeme moci vrátit tam, kde chceme být.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Bahrajnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 21.04.2013 18:32 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

red bull rb9

Vettel dominoval Velké ceně Bahrajnu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud