Prohlášení týmů po kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu

F1NEWS.CZ, 20. dubna 2013, 14:30 Google+

BAHRAJN - Jak vidí kvalifikaci a situaci před zítřejším závodem jezdci a zástupci týmů?

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 20.04. 20:27) Napište svůj názor
Mercedes F1 W04

Mercedes F1 W04 | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

MERCEDES

Nico Rosberg, 1.
Jestli jsem překvapený? Trochu. Opravdu nebylo úplně zřejmé, kdo má nejrychlejší auto na jedno kolo. Byl jsem včera trochu spokojenější. Přes noc jsme pracovali na vylepšení auta a jsem skutečně spokojený.

Jde o fantastický výsledek, pro zítřek je to skvělé. Samozřejmě, že to zítra bude náročný závod, obzvlášť kvůli degradaci zadních pneumatik. Opravdu bych chtěl nakopnout svou sezónu. V prvních třech závodech to byla těžká jízda. Dnes to byla moje skutečně první kvalifikace.

Před zítřejším závodem jsem OK. Konkurence bude určitě silná. Těžko říci, jestli máme dostatek rychlosti na to, abychom zítřejší závod vyhráli, určitě se ale budeme hodně snažit vyhrát.

Lewis Hamilton, 4. (plus penalizace)
Nebyl to pro mě nejlepší den, ale gratuluji Nicovi. Je skvělé, že je tým zpět na pole position a Nico odvedl skvělou práci. Dnes jsem nějak nemohl najít formu a navíc jsem dostal +5 míst na startu za výměnu převodovky. Start z devátého místa nebude lehký. To se ale stává a zítra pojedu co nejlépe. Nejlepší šance přijde na startu a pak se uvidí. Hodně bude záležet na pneumatikách, takže to bude zajímavý závod.

Ross Brawn, šéf týmu

Jako tým jsme se otřepali z včerejších dvou těžkých tréninků. Ani jeden z pilotů nebyl spokojen a spolu s jejich inženýry odvedli skvělou práci, aby nás dostali do tak dobrých pozic. Nico zajel skvělé kolo a získal pole. Již dříve jsem řekl, že si myslím, že máme nejlepší jezdeckou dvojici v poli a svými výkony to potvrzují. Lewis měl dnes ráno problém, ale zvládl to, zajel dobré kolo a kvalifikoval se čtvrtý. Posune se o pět míst dozadu kvůli penalizaci, ale můžeme od něj očekávat silný závod. Víme, že zítra to může být všechno jinak a dnešní ne tak horké teploty nám možná hrály do karet, takže uvidíme, jak to dopadne.

 

RED BULL

Sebastian Vettel, 2.
Gratuluji Nicovi, bylo to dnes celé jeho. Když jsem projel cílovou čáru, viděl jsem, že nejsem první. Nevěděl jsem, kolik mi chybělo. Kolo bylo dobré, ale i při perfektním kole bylo jasné, že dnes byl neporazitelný. Podařilo se nám ušetřit pneumatiky pro závod. Určitě to je dobré startovat na čele.

Mark Webber, 5. (plus penalizace)
Rád bych z vozu dostal ještě něco víc a byl o něco výš, ale ani tak to není žádný konec světa. Máme odlišnou strategii než ostatní a bude to dlouhý závod. Jsem pyšný na to, že pojedu svůj 200. závod. Když jsem jako mladík přicházel do F1, nikdy jsem netušil, že v ní vydržím tak dlouho. Několikrát jsem byl nahoře, několikrát dole, ale takový už život závodníků je. Naučil jsem se toho za tu dobu spoustu. O sobě a o životě celkově. A závodění si stále užívám. Je to další číslo, ale rád bych získal také dobrý výsledek.

Christian Horner, šéf týmu
Byla to těsná kvalifikace. Zaměřili jsme se na náš plán, použít jednu sadu měkkých gum v každé části kvalifikace. Sebastian odvedl skvělou práci a odstartuje z první řady. Mark, i přes svou penalizaci, bude startovat sedmý a na této trati se dá předjíždět. Takže, byla to velmi solidní kvalifikace a můžeme na ní zítra stavět. Gratuluji Nicovi k pole position.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 3.
Zkoušel jsem dokončit druhé kolo a až do poslední zatáčky bylo stejné. Na výjezdu jsem viděl, že jsem o desetinu pomalejší, tak jsme se rozhodli zajet do boxů a ušetřit těmto pneumatikám jedno kolo.

Nikdy nevíte, jestli je nebudete muset znovu použít. Obvykle se v kvalifikacích hodně trápíme a vůz je v závodě velmi konkurenceschopný. Začínáme s lídry a budeme bojovat o pódium.

Felipe Massa, 6. (po penalizacích 4.)
Myslím, že to může být pozitivní (start na tvrdé sadě pneumatik - opačná strategie od ostatních v top 10). Viděl jsem příležitost v tom, že dva vozy přede mnou ztratí pozice. Takže proto jsem se možná soustředil více na tvrdou směs. Zkusme to, je to risk, možná to bude fungovat, možná ne. Nevíme, ale pokud ano, může to být pro zítřek dobré.

Pat Fry, technický ředitel

Bylo to relativně jasné vyložit si tuto kvalifikac a dobré strtovní pozice znamenají, že jsme před zítřejším závodem v optimistickém rozpoložení. Také to odměňuje celý tým za jejich práci při zlepšování našich kvalifikačních výkonů. Co se novinek dovezených do Bahrajnu týče, rozhodli jsme se použít jen ty nejvýznamnější, zatímco ostatní představíme v dalších závodech. Ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale dnešní ztráta ukazuje, že naše práce míří správným směrem a musíme takto pokračovat. Zítra, potřetí v řadě, Fernando odstartuje ze třetího místa, což je v čisté stopě a doufáme, že na startu to bude výhoda. Felipeho čtvrté místo je skvělý základ, ze kterého může vystavět dobrý závod s tím, že jede jinou strategii než jeho týmový kolega, protože v Q3 zvolil tvrdou sadu. Opět, můžeme očekávat neděli, kde budou piloti hodně zaměřovat svou pozornost na opotřebení pneumatik, zatímco boxová zídka musí správně načasovat povolání do boxů.

trio
Nejrychlejší trojice bahrajnské kvalifikace (foto: Mercedes AMG F1 Team)

FORCE INDIA

Paul di Resta, 7. (po penalizacích 5.)
Věděli jsme, že jsme na dobré cestě probojovat se do Q3, protože jsme během všech tréninků vypadali silně. Ale jak trať zrychlovala, tak jsme neměli takovou rychlost, jako jsme předpokládali. Ale i tak jsem celkem spokojený s tím, čeho jsme dosáhli – obzvláště, když se po všech těch penalizacích posunu na páté místo. Pro zítřejší závod je to vynikající pozice, auto je silné a naše včerejší rychlost na dlouhé vzdálenosti nás naplňuje optimismem. Doufám, že získáme pěkných pár bodů.

Adrian Sutil, 8. (po penalizacích 6.)
Vůz byl dnes poměrně složitý na řízení a míra přilnavosti trati způsobila, že bylo velice složité zajet perfektní kolo. Můj poslední pokus v Q3 mohl být ještě rychlejší, ale s výsledkem jsem celkem spokojený – obzvláště, jestli se posunu na šesté místo. Trať nám vyhovuje, máme rádi teplé počasí, takže to pro zítřek vypadá slibně. Je to dobrá startovací pozice, mít obě auta ve třetí řadě a v závodě se budeme snažit dostat ještě více dopředu.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Vynikající týmová práce nám dnes přinesla nejlepší kvalifikační výsledek roku. Věděli jsme, že jsme dost rychlí na to, abychom dostali obě auto do Q3 a nakonec bylo velice obtížné určit, kdo bude rychlejší, protože Paula a Adriana dělila jen setina sekundy.

Očekáváme, že se ještě o pár pozic posuneme, vzhledem k penalizacím konkurence [Hamiltona a Webbera], čímž se dostaneme do velice dobré pozice pro závod. Nebojíme se o pneumatiky, takže klíčem k úspěchu bude držet si pozici a pomocí strategie se dostat do čistého vzduchu, abychom mohli naplno zužitkovat naší závodní rychlost.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 9. (po penalizacích 8.)
Nebyla to nejjednoduší kvalifikace po víkendu, který taky nebyl zrovna nejjednodušší. Včera bylo občas těžné najít v autě vyvážení, což se mi dnes podařilo. Ráno to bylo dobré a během tréninků to nebylo špatné, ale dnes odpoledne se nám to nějak nepodařilo dát dohromady. Moje kolo nebylo nejlepší, ale je to dlouhý závod, takže si musíme počkat, jak to zítra dopadne.

Dnes jsme ale nebyli dost rychlí a tohle bylo naše maximum. Možná to mohlo být o pár míst lepší, ale jak jsem řekl už včera, auto nebylo takové, jak bychom si přáli. Je to jedno z míst, kde to vypadá, že nemáme rychlost. Doufejme, že to zítra bude jiné. Potřebujeme více přilnavosti. Víme, že nám oproti vedoucím pilotům chybí přítlak. Každý den je jiný a co se stalo loni (reaguje na loňské podium) nám zítra nepomůže. Doufám, že naše pneumatiky budou v lepším stavu než těch ostatních.

Romain Grosjean, 11.
Je to pochopitelně zklamání, nedostat se do Q3, ale to se stává. S autem nebyl žádný problém, jen jsme byli moc statečný, když jsme zkusili jen jedno kolo a to se bohužel nevyplatilo. Na druhou stranu, během tohoto víkendu jsme našli výkonnost, když to porovnám s minulými závody a naše rychlost v Q1 vypadala velmi dobře. Loni jsme se kvalifikovali na podobných místech a bylo z toho dvojnásobné pódium, takže je stále o co hrát.

Alan Permane, ředitel traťového provozu
Jsme z výsledku kvalifikace pochopitelně zklamáni. Romain, který vypadal velmi silně, se nedostal do Q3. Bohužel nás zaskočil vývoj tratě a on udělal pár malých chyb při jeho jediném kole v Q2. Pokud by se to nestalo, jsme si jistí, že by postoupil dál. Má hodně nových pneumatik a start s novými gumami by mu měl dát šanci na startu a v prvním stintu. Můžeme se rozhodnout, kterou sadu zvolíme, takže pořádně projdeme čísla, abychom přišli s co nejlepší strategií.

Kimiho kvalifikace byla tak trošku záhadou. Jeho druhé kolo v Q2 bylo dost dobré, ale ve třetí části mu to nevyšlo. Až do té chvíle vypadal po celý víkend velmi silně, takže musíme projít všechna data, abychom pochopili, co se stalo. Co se závodní rychlosti týče, jsme spokojeni. Včera oba vozy ukázali dobrou rychlost a zvládnutelné opotřebení pneumatik. Je to těžký závod na pneumatikách, které nám, jak se zdá, vyhovují. Loni jsme za podobných podmínek získali skvělý výsledek, takže nás rozhodně nelze odepsat.

 

McLAREN

Jenson Button, 10.
Nechci, aby od nás lidé moc očekávali. Bude to zítra těžký den. Ale vždy budeme pozitivní a vždy, když sednu do auta, snažím se jet co nejrychleji to jde. Možná bude na pořadu dne dvouzastávková strategie. Většinu času se snažíme něco dělat jinak než ostatní, protože musíme. Uvidíme, co zvládneme. Rozhodně můžeme získat body a bylo dobré získat je s oběma vozy.

Sergio Pérez, 12.
Kvalifikace byla velmi náročná a je zklamáním nepostoupit tak těsně do Q3. Vážně jsme neměli formu, abychom mohli být výš. Jenson ukázal, že Q2 pro nás dnes byla maxximem. Stále jsme ale v dobré pozici pro boj o body. Vůz mám nastavený tak, aby byl šetrný k zadním pneumatikám, takže bychom měli mít určité tempo. Stále to bude obtížné, dostat se na body, ale doufám, že se do nejlepší desítky dostanu. Bude to ale dlouhý a složitý závod.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson i Checo předvedli dobrý výkon. Věděli jsme, že to nebude jednoduché. Okruh je náročný na zadní část vozu, což je naší velkou slabinou. Tyto podmínky si vyžádaly hodně náročnou práci, kterou naši jezdci i inženýři odvedli a dostali z vozu maximum. Jenson předvedl v Q2 skvělý výkon a dostal se do Q3. I když na to nejsme vůbec zvyklí, prožíváme složité časy a jeho kolo bylo malým vysvobozením.

Checo také jel velmi dobře, jen pár desetin od Jensonova času. Tak jako minulý týden v Číně, jsme nyní zaměřeni hlavně na dobrý výkon v závodě. Oba naši jezdci jsou skvělí závodníci a jsem si jistý, že odvedou skvělou práci.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 13.
Tento výsledek není zas tak špatný, i když je smůla, že se se nám zatím nepodařilo nalézt rychlost, kterou jsme předváděli minulý týden. Nemyslím si, že bych dnes mohl zajet lépe, když se podívám na kluky, které jsme v kvalifikaci předčili a na to, jak jsme si vedli v trénincích.

Byli jsme blízko McLarenu a před oběma Saubery a Williamsy, takže cítím, že bychom při současné formě měli být před nimi. Co se týče zítřku, moc rád bych se dostal znovu zpět na body. Pneumatiky dokážou přinést zajímavé překvapení, což by mohlo hrát v náš prospěch.

Jean-Eric Vergne, 16.
Pro mě to byla divná kvalifikace, protože své nejrychlejší kolo jsem zajel v Q1 na tvrdých pneumatikách. Poté jsem nedokázal zlepšit svůj čas na středně-tvrdých, které by měly být rychlejší.

Zdá se, že se vůz během víkendu hodně změnil a my musíme přijít na to, proč. Alespoň když se podívám na svůj čas na tvrdých pneumatikách, nebyl tak špatný, ale cítím, že na středně-tvrdé směsi je něco, čemu nerozumíme.

Nemůžeme říci, že by auto bylo špatné, takže cítím, že se zítra můžeme zlepšit, protože závod stále nějaké možnosti nabízí.

James Key, technický ředitel
V pátek jsme byli celkem potěšeni tím, jak na tom jsme, i když jsme věděli, že auto není vyvážené tak dobře, jak by mohlo. Přes noc jsme tedy pracovali na změnách pro třetí trénink,  v němž jsme přišli na to, že se vyvážení zlepšilo, ale zatímco jsme na tvrdších pneumatikách měli dobrou rychlost, na měkčích jsme se jaksi trápili.

Před kvalifikací jsme se v našem nastavení trochu vrátili zpět, abychom zajistili, že vůz nebude necitlivý na pneumatiky. Jev postoupil do Q2 s časem, který zajel na tvrdší a Daniel předvedl celkem slušné kolo měkčí směsi.

Věděli jsme, že postup do Q3 bude těžký, obzvlášť když je Force India o tomto víkendu jasně rychlejší než my v kvalifikačním režimu. Nakonec to bylo velmi těsné: Daniel odvedl dobrou práci na měkčích pneumatikách, ale Jevovi se kolo na nich nepovedlo.

Nyní se musíme podívat na data, abychom pochopili, co se přihodilo. Rozdíl mezi oběma typy pneumatik je zde menší než v Číně a ty měkčí se zdají být celkem dobré pro závod, takže je užitečné, že nám několik čerstvých sad středně-tvrdých gum zůstalo. Hlídání si zadní části vozu bude klíčovým prvkem závodu.

 

SAUBER

Nico Hülkenberg, 14.
Věděli jsme, že dnes bude velice obtížné dostat se do třetí části, ale přesto jsem doufal, že budeme startovat blíže k top 10. Dnes ráno auto fungovalo celkem dobře, ale pak se změnil vítr, na což je auto zřejmě citlivé. Zítra to bude velice dlouhý závod, zejména vzhledem k tomu, že nám zde chybí rychlost, ale budeme bojovat, abychom dosáhli nejlepšího možného výsledku.

Esteban Gutiérrez, 18. (po penalizaci 22.)
Není dobrý pocit startovat z posledního místa, ale věděli jsme, že tento víkend to bude obtížné. Naše rychlost nebyla dobrá. Bylo důležité pokusit se dnes zajet čistou kvalifikaci. Dal jsem do toho všechno, ale na víc to zkrátka nestačilo.

Ve třetím tréninku jsme zkoušeli závodní simulaci, což byla pro mne celkem nevýhoda, protože mi chyběl trénink s malým množstvím paliva. Ale z hlediska zítřejšího závodu to bylo velice důležité, protože jsme získali spoustu dat, která nám pomohou připravit pro zítřek správnou strategii.

Monisha Kaltenbornová, šéfka týmu
Během třetího tréninku se nám podařilo vylepšit naší výkonnost, ale nakonec to nestačilo. Je to pro náš tým velice složitý víkend. U Estebana jsme věděli, že kvůli jeho penalizaci bude startovat z hloubi pole. Nico se průběžně zlepšoval, ale nakonec měl trochu smůly, když skončil méně než desetinu za dvanáctou pozicí. Jsme ve velice obtížné situaci pro zítřejší závod, ale musíme to přijmout a pokusit se zítra zlepšit.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 17
Pro zítřek mám o jednu sadu čerstvých pneumatik navíc, což je pozitivní. Nyní se společně musíme podívat, co pro zítřek můžeme zlepšit. Kvalifikovat se jako sedmnáctý je lehké zklamání, ale momentálně jsme realisté, co se našich cílů týká. Všichni se snažíme vydat ze sebe to nejlepší, abychom brzy zase předvedli lepší kvalifikační rychlost.

Valtteri Bottas, 15
V Q1 jsem se dostal do provozu, takže jsem měl docela štěstí, že jsem se dostal dále – vzhledem k tomu, že jedna, nebo dvě desetiny mohou být rozdíl mezi postupem a vypadnutím. V Q2 jsem zajel dobré kolo, nejlepší co se mi za celý víkend podařilo, takže jsem celkem spokojený.

Cítím, že dnes jsem z auta dostal maximum. Zítra to bude opravdu dlouhý závod v těchto podmínkách, ale budu připraven útočit již od prvních kol.

Mike Coughlan, technický ředitel
Na základě dnešního tréninku jsme zjistili, že naše rychlost na delší vzdálenosti je o něco větší, než v případě konkurence, takže jsme se dnes odpoledne zaměřili čistě na to dostat se do Q2. V první části kvalifikace jsme obuli čerstvé měkké pneumatiky, aby měli jezdci vyšší šance, bohužel u Pastora jsme situaci moc nezvládli, přestože zajel stejný čas jako Valtteri.

Dnes to bylo velice těsné, jelikoš Valtterimu utekl postup do Q3 jen o 0,4s, takže jsme dnes mohli dosáhnout ještě o něco výše. Nyní se musíme soustředit na zítřek – na naší výkonnost na dlouhé vzdálenosti – a na zvolení správné strategie.

 

CATERHAM

Charles Pic, 19.
Jsem dnes docela spokojený. Samozřejmě bychom rádi skončili o něco výše, ale s tím, co máme k dispozici, jsme odvedli maximum. Můžeme tedy být spokojeni. Máme několik nových částí, které nám pomohly udělat krok vpřed a po dobrém třetím tréninku jsme byli dobře připraveni na kvalifikaci.

Včera bylo auto dost nedotáčivé, což je přímý následek úprav na zadní části vozu, ale změny v nastavení provedené přes noc mi daly mnohem lépe vyvážené auto. V posledním kole Q1 se ukázal pokrok, který jsme udělali. Teď musíme toto tempo přenést do závodu. Úroveň degradace je celkem slušná, pokud jde o dlouhé vzdálenosti, a můžeme bojovat s vozy vpředu.

Giedo van der Garde, 21.
Byla to slušná kvalifikace a jsem s umístěním spokojený, když vezmu v potaz, že jde o stejné auto, které jsme měli v Austrálii, akorát bez nových dílů, které měl Charles. Celkově jsem spokojen za celý tým pro jeho čas, který je znamením, že tvrdá práce se konečně začíná vyplácet. Ve Španělsku dostanu ty samé úpravy jako můj kolega a budu schopen jezdit jako on. Pro dnešek jsem ale z vozu dostal vše, co z něj dostat šlo a myslím, že můžu zítra hrát důležitou roli v závodě.

 

MARUSSIA

Jules Bianchi, 20.
Po dobrém startu do sezony je to možná trochu frustrující, narazit na okruh, který nám nesedí. To se stává, ale udělali jsme dobrou práci a zůstali soustředění. Problémy s vyvážením, které jsme měli včera, nám zrovna nepomohly, ale směr, kterým jsme se vydali, abychom je vyřešili, byl dobrý. Celkově věříme našemu závodnímu tempu a strategii. Uvidíme zítra.

Max Chilton, 22.
Jsem velmi spokojený, včera to tak dobře nevypadalo. Po dobrém včerejšku nás dnes zlobila vodní pumpa KERSu, takže jsem ztratil přes půlku tréninku. To nebyla ta nejlepší příprava na kvalifikaci, ale změny, které jsme na voze provedly, jsou pozitivní a udělali jsme krok správným směrem.

Pak jsem bohužel probrzdil v jedenácté zatáčce a podle dat ztratil tři desetiny vteřiny. Otázkou tedy je, jak na tom jsme skutečně. Tento víkend je velmi dlouhý a myslím, že když se na startu dostanu k Van Der Gardemu zprava, asi mohu udělat větší postup vpřed.

John Booth, šéf týmu
Příprava na závod dnes opět nebyla úplně jednoduchá, ale jsme stejně jako v Číně optimisty v tom, že zažijeme mnohem lepší neděli. Nepopíráme, že trať našemu auto tak dobře nesedí, ale v zákulisí jsme opravdu udělali znatelné pokroky, abychom překonali problémy s vyvážením, které byly naší hlavní obavou.

Problém s vodním čerpadlem KERSu na Maxově vozy pro něj představoval další ránu, takže všechna čest za to, jak se z toho dokázal v kvalifikaci dostat. Byl zklamaný kvůli drobné chybě v jeho druhém rychlém kole, ale přesto dnes odvedl tu nejlepší možnou práci za daných podmínek a měl by být hrdý na způsob, jakým zareagoval na výzvy, které jsme mu předložili.

Jules také odvedl svou obvyklou solidní práci a myslím si, že se zítra můžeme těšit na výborné výkony obou.

Nyní lépe rozumíme problémům, které jsme dnes v garáži zažili s Julesovým vozem.  Dopoledne se rozlila trocha paliva kvůli problému s palivovým konektorem. Prozkoumali jsme všechny komponenty a učinili změny před kvalifikací, ale žel došlo k dalšímu vylití paliva odpoledne na konci kvalifikace.

Při obou příležitostech nedošlo k jeho vznícení. Posádka z preventivních důvodů rychle zareagovala s hasicími přístroji, zcela v souladu s našimi procedurami. Pak to vypadalo, že je situace mnohem dramatičtější, než byla.

Odhalit příčinu problému bylo naší hlavní prioritou a nyní pevně věříme, že se to již díky přijatým opatřením nebude opakovat.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.04.2013 20:27 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Grafika: Startovní rošt v Bahrajnu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  2. Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

  3. Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  4. GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  5. SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

  6. GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud