Ricciardo musel jak v Austrálii tak v Malajsii zastavit, protože rozpálené výfuky opalovaly části vozu kolem nich. Stejný problém byl laserovým přístrojem po závodu zjištěn i u týmového kolegy Jeana-Erica Vergneho.
Australan věří, že třítydenní přestávka mezi Velkými cenami dala týmu dostatek prostoru pro vyřešení těchto obtíží: "Přestávka přišla právě včas, protože po Austrálii bylo pro kluky jen velmi obtížné něco v tak krátkém čase vymyslet.
Tým změnil tvar výfuku a také jeho strukturu, doufáme, že to snad pomůže. Ty změny by nám měly pomoci hlavně v oblasti spolehlivosti. Když výfuky opalovaly části karoserie, tak jsme ztráceli výkon. Pokud ale budou výfuky fungovat zde tak, jak mají, tak si nemyslím, že nám to přinese nějakou rychlost navíc."
Piloti Toro Rosso na čtvrteční obchůzce trati
Kolega Vergne doufá, že problém s výfuky není až tak zásadní a že se týmu podařilo vymyslet v pauze mezi závody díly, které jeho vůz udělají rychlejším. Francouz by si přál vyšší přítlak a také vyšší stabilitu zádi auta: "V prvních dvou závodech jsme měli výfuky, které nefungovaly tak, jak jsme očekávali. Pro tento víkend máme tedy lepší řešení.
Není to nic speciálního, je to malá, okem téměř nepostřehnutelná, změna, která přinese velký rozdíl. Práci s výfuky se vždy snažíte získat větší přítlak. Také nechcete, aby auto bylo nepředvídatelné, chcete mít stabilní výkony."