Toro Rosso řeší problémy s přehříváním v oblasti výfuků

iM2, 12. dubna 2013, 10:01 Google+

Tým Toro Rosso v Číně představil modifikovanou verzi výfuků, aby se tak vyhnul problémům s přehříváním v oblasti výfuků, které donutily Daniela Ricciarda odstoupit z obou úvodních VC.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
toro rosso str8

toro rosso str8 | foto: Scuderia Toro Rosso

Sdílejte článek

Ricciardo musel jak v Austrálii tak v Malajsii zastavit, protože rozpálené výfuky opalovaly části vozu kolem nich. Stejný problém byl laserovým přístrojem po závodu zjištěn i u týmového kolegy Jeana-Erica Vergneho. 

Australan věří, že třítydenní přestávka mezi Velkými cenami dala týmu dostatek prostoru pro vyřešení těchto obtíží: "Přestávka přišla právě včas, protože po Austrálii bylo pro kluky jen velmi obtížné něco v tak krátkém čase vymyslet. 

Tým změnil tvar výfuku a také jeho strukturu, doufáme, že to snad pomůže. Ty změny by nám měly pomoci hlavně v oblasti spolehlivosti. Když výfuky opalovaly části karoserie, tak jsme ztráceli výkon. Pokud ale budou výfuky fungovat zde tak, jak mají, tak si nemyslím, že nám to přinese nějakou rychlost navíc."


Piloti Toro Rosso na čtvrteční obchůzce trati

Kolega Vergne doufá, že problém s výfuky není až tak zásadní a že se týmu podařilo vymyslet v pauze mezi závody  díly, které jeho vůz udělají rychlejším. Francouz by si přál vyšší přítlak a také vyšší stabilitu zádi auta: "V prvních dvou závodech jsme měli výfuky, které nefungovaly tak, jak jsme očekávali. Pro tento víkend máme tedy lepší řešení.

Není to nic speciálního, je to malá, okem téměř nepostřehnutelná, změna, která přinese velký rozdíl. Práci s výfuky se vždy snažíte získat větší přítlak. Také nechcete, aby auto bylo nepředvídatelné, chcete mít stabilní výkony."

Vytisknout

Diskuze: Toro Rosso řeší problémy s přehříváním v oblasti výfuků

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Massa, Felipe

Massa ve druhém tréninku nejrychlejší, jeho Ferrari byl nejblíže Räikkönen

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud