"Určitě musíme být opatrní, protože tohle je teprve první závod. V příštích závodech se toho tolik změní v oblasti poznání, závodních příprav, managementu pneumatik," upozorňuje Domenicali.
O svých prioritách říká: "Strategie je vždy důležitá, ale já stavím nade vše spolehlivost, protože když nedojedete do cíle, nezískáváte body. Jsem potěšen tím, že naše skupina mechaniků odvádí skvělou práci. Musíme získávat hodně bodů, když jsme silní, a zlepšovat se, když se potřebujeme zlepšit."
Šéf Ferrari i letos očekává velmi vyrovnané bitvy až do samotného závěru: "Šampionát však letos bude velmi intenzivní až do posledního závodu, o tom není pochyb."
Red Bull ve Velké ceně Austrálie nakonec rychlost překvapivě scházela, podle Domenicaliho však budou zpět: "Red Bull byl v posledních několika letech vždy nejlepším týmem, takže se určitě budou snažit porozumět tomu, co u nich v oblasti managementu pneumatik nebylo v pořádku.
My se ale musíme soustředit na naši práci, maximálně těžit z naší situace a balíku, protože soustředit se na sebe je to jediné, co můžeme dělat. Co dělají ostatní, to ve skutečnosti nedokážu ovlivnit. Pokud je dokážeme rozrušit, uděláme to, ale raději se soustředím na naši práci."
Felipe Massa sice Fernanda Alonsa v kvalifikaci porazil, cílem však projel opět až za ním
(foto: Scuderia Ferrari)
Na Ferrari se snesla kritika poté, co Felipe Massa vedl, ale Fernando Alonso se díky výhodnější strategii dostal před něj. Španěl však nezvykle dříve zastavil kvůli situaci, která vznikla na dráze.
"Jasně jsme viděli, že jsme se žel kvůli situaci na dráze zasekli za Sutilem. Nedokázali jsme se dostat dopředu a ztráceli jsme cenné vteřiny, které jsou na konci velmi důležité. Takže jsme si řekli, že zvolíme podseknutí, abychom přeskočili ty před námi. Takhle jsme smýšleli," vysvětluje Domenicali.
Video: rozhovor se Stefanem Domenicalim po Melbourne