"Vývoj dvojitého DRS byl chybou," připouští Brawn

Petr Hlawiczka, 13. listopadu 2012, 06:45 Google+

Šéf závodního týmu Mercedes Ross Brawn připustil, že je rozvoj dvojitého systému DRS připravil o cenné zdroje, které mohli věnovat jiným technologiím.

Počet komentářů:  26 komentářů (Poslední 14.11. 23:02) Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

Německý tým se trápí, v šampionátu je o velký kus před ním Lotus, zezadu na něj zle dotírá Sauber. Brawn nyní v rozhovoru pro Autosprint připustil, že lituje spousty zdrojů, které vložili do vývoje svého unikátního DDRS systému. Ten díky kanálům vedoucím ze zadního křídla přes celý vůz snižoval přítlak i na předním křídle.

"Ano. Jedním ze závěrů, k nimž jsme dospěli, byl ten, že dvojitý DRS sice fungoval, ale zdržel nás v jiných oblastech. Dnes existuje tolik, řekněme chytrých, technologií kolem předních křídel! My jsme však měli náš systém a křídla jsme navrhli kolem tohoto konceptu," uvádí Brawn.

"Když začalo být jasné, co dělají ostatní, jaký potenciál měla jiná filozofie, možná jsme měli ustoupit," přemýšlí nahlas šéf Mercedesu, za který bude příští rok místo Michaela Schumachera závodit Lewis Hamilton.

Mercedes se kvůli rozvoji svého DDRS nemohl věnovat rozvoji posledních trendů, jako jsou například flexibilní křídla a ohebné nosy. "Jak říkáte, existují určité 'strukturální' věci, které jsme letos pozorovali. Ty však příští rok zmizí - nebo by alespoň měly," doufá Brawn.

mercedes
Michael Schumacher s Mercedesem F1 W03 v Abú Zabí (foto: Mercedes AMG F1 Team)

Vytisknout

Diskuze: "Vývoj dvojitého DRS byl chybou," připouští Brawn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 14.11.2012 23:02 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 26 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Force India

Mallya: Force India s potvrzením jezdců pro rok 2013 nebude spěchat

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud