V Abú Zabí, kde se závodí pozdě odpoledne a v podvečer za klesajících teplot, budou týmům dodány na měkká (žluté barva) a středně-tvrdá (bílé barva) směs. Povrch je na Středním východě poměrně hladký a nedochází k vysoké degradaci.
Pro poslední dva podniky ve Spojených státech a v Brazílii italský dodavatel s sebou přiveze to nejtvrdší, co ve svém portfoliu má: středně-tvrdé a tvrdé pneumatiky.
V Austinu se bude závodit vůbec poprvé a Pirelli nechce nic riskovat. Dle simulací bude nejvhodnější kombinace středně-měkké a tvrdé směsi. Konzervativní volbou se snaží pokrýt všechny možné situace.
Naproti tomu Interlagos je dobře známý: velké změny výšky, pro pneumatiky náročné zatáčky, které hodně zatěžují jejich strukturu. Proto se i zde dostanou ke slovu stejné směsi jako v předchozí velké ceně.
Přehled všech letos nominovaných směsí
Pirelli letos přivezlo super-měkké pneumatiky pouze ke čtyřem závodům. Nejoblíbenější měkkou směs týmy měly k dispozici v 15 závodech, středně-tvrdou ve 12 a tvrdou v 9 velkých cenách.