"Byli jsme velmi potěšeni ze základní výkonnosti vozu, díky novému difuzoru na Fernandově voze jsme učinili další krok vpřed. Máme z něj a z úsilí, jež jsme věnovali jeho výrobě, velkou radost. Jen je smutné, že jsme s ním nedosáhli výsledku, v nějž jsme doufali, ale za to může spíše strategie, jíž jsme přijali, a to, jak se závod vyvíjel," dodává Bob.
Renault totiž po startu v dešti za safety-carem povolal Alonsa do boxů v 7. kole, protože si myslel, že safety-car vydrží na trati podstatně déle. Jenže ten byl odvolán ve stejném kole, ve kterém zajel Fernando pro velké množství paliva. Španěl se pak protrápil závodem na konečné deváté místo.
"Čeká nás toho ale ještě více - difuzor je zcela novou oblastí vývoje a bude velký tlak na to, abychom pokračovali v jeho vývoji i v dalších měsících. Krom toho pracujeme na dalších částech vozu, na nichž bychom v této části roku stejně normálně pracovali," popisuje práce na vývoji uvnitř Renaultu jeho technický ředitel.