Podle Brawna Schumacherovy technické problémy nespočívají v agresivním stylu řízení

Adam Suchý, 13. června 2012, 09:08 Google+

Nastala kolem vozu Michaela Schumachera krize? Ross Brawn chce nekonečné technické problémy co nejdříve vyřešit. Nicméně faktem je, že ze sedmi závodu dojel Schumacher do cíle pouze dvakrát.

Počet komentářů:  9 komentářů (Poslední 13.06. 21:49) Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

Kdy skončí ta nedbalost na Michaelově autě?
Nedbalost není to správné slovo. Oba vozy jsou navrhovány a stavěny v přesných standardech, ve stejných procesech. Naším cílem je maximální spolehlivost, které ale nejsme v současné chvíli schopni dosáhnout. To zhoršuje naši pozici v šampionátu a šance v závodech. Vyřešení spolehlivosti je naší nejvyšší prioritou.

Můžete vyvrátit tvrzení, že vysoká poruchovost má co dočinění s Michaelovým agresivním stylem jízdy?
Poruchovost nemá s Michaelem co dělat, je to čistě náš problém.

Plánujete rozebrat jeho monopost a najít to slabé místo?

Ano, rozebereme jej, abychom identifikovali problém z Kanady a učinili vhodná opatření. Aby se nic podobného neopakovalo, je třeba logické a tvrdé práce.

Proč se Nicovi vyhýbají technické problémy?
Bohužel, není to úplně pravda. Nico měl problémy v sobotu ráno. Když jezdíte na limitu a snažíte se vyrovnat nejrychlejším, technika občas nevydrží. Patří to k motorsportu. Ale jak jsem řekl, maximální spolehlivost je naším cílem.

Je možné, že má Nico lepší mechaniky a inženýry než Michael?
Tým patří mezi špičku toho, s čím jsem se za mou kariéru v F1 setkal. Oba vozy mají inženýry, techniky a mechaniky na nejvyšší úrovni. Problémy, které máme, nejsou výsledkem lidí kolem Michaela. Jde o systém problémů, jež mohou postihnout jakýkoliv z našich monopostů.

Vnímáte zklamání, které Michael prožívá? Z kanadského okruhu odjel okamžitě po odstoupení ze závodu. Ani se nezúčastnil meetingu s inženýry.
Ve skutečnosti měl Michael krátkou poradu s inženýry. Jezdci se obvykle snaží po předčasném odstoupení opustit okruh co nejdříve, na tom není nic mimořádného. V tomto případě se Michael chtěl vyhnout dopravní zácpě.

A samozřejmě byl zklamaný, ale jak řekl, pro zbytek týmu to bylo možná ještě těžší. Nicméně jednu z vlastností si na Michaelovi velmi vážíme – jeho elán a zápal. Zejména při nepřízni osudu.


Michael Schumacher málokdy dojede do cíle, ať už vlastní chybou, nebo vinou techniky
(foto: Mercedes AMG F1 Team)

Myslíte si, že brzká odstoupení povedou k jeho rozhodnutí neprodloužit smlouvu s Mercedesem?
Z osobních zkušeností s Michaelem mohu říci, že těžká doba ho ještě více vede k intenzivnější práci. A my se mu musíme odměnit stavbou špičkově spolehlivého vozu.

Jak konkrétně plánujete zastavit Michaelovu sérii předčasných odstoupení? Můžete nám dát nějaké příklady?
Musíme se ujistit, že plně rozumíme problému a víme, jak se s ním systematicky vypořádat. Každý člen týmu si je plně vědom své zodpovědnosti. Problémy nejsou důsledkem ztráty pozornosti a píle.

Ačkoliv nesmíme reakcí na vzniklé problémy sejít z cesty. Neexistuje žádná kouzelná hůlka. Umíme se s tím vypořádat, Nico odjel všechna kola v letošní sezóně a z historického hlediska máme dobrou spolehlivost. Musíme pokračovat s kontrolovaným a logickým přístupem k práci.

Vytisknout

Diskuze: Podle Brawna Schumacherovy technické problémy nespočívají v agresivním stylu řízení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 13.06.2012 21:49 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 9 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

S čím se Button trápil v Kanadě a co stojí za poklesem jeho formy?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

  4. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

  5. Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

  6. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud