Lewis Hamilton byl se svým McLarenem v pátečních trénincích v Kanadě nejrychlejší a cítil, že pneumatiky při dlouhých stintech dobře držely.
"Opotřebení pneumatik může být problémem a bude to hodně těsně. Ferrari vypadá, že se dobře vypořádalo s opotřebením zadních gum, přinejmenším v Monaku. Myslím, že to může být další závod s jednou zastávkou v boxech, když pneumatiky vydrží přes 30 kol," cituje Brita Autosport.
Manažer Ferrari Massimo Rivola s ním souhlasí. "Myslím, že to bude jeden z klíčových bodů závodu. Nevím, kolik z nás bylo přesvědčeno, že Monako se pojede na jeden pitstop. A dnes jsme viděli hodně dlouhé jízdy od téměř každého, kdo využil více super měkké gumy," uvedl.
Dodal, že Sebastian Vettel odjel více než 19 kol a jeho rychlost byla stále konzistentní. Stejně tak Lotusy v prvním tréninku odjeli 21 konzistentních kol. Podle něj bude ale také záležet na teplotách.
"Bude tepleji a trať bude mít možná o patnáct stupňů více, takže to může být úplně jiný scénář. Budeme must být připraveni reagovat," řekl.