V dosavadních pěti závodech dokázalo zvítězit pět různých vozů a v Monaku bychom se mohli dočkat klidně i šestého odlišného vítěze. Klíčem k úspěchu je umění dostat maximum výkonností z letošních pneumatik Pirelli.
Podle Frye je situace pro týmy složitá proto, že výkonnost pneumatik je zřejmě úzce spojená s okolními teplotami: "Rozhodně to je nepředvídatelné. Liší se to, drobné změny v teploty dráhy mají velký vliv na výkonnost pneumatik. Myslím, že v Číně to bylo patrné nejvíc."
Kvůli vlastnostem pneumatik a jejich vysoké degradaci si na ně piloti během jízdy musí dávat obzvlášť velký pozor: "Jsou docela dost citlivé také na to, jak s nimi pilot jezdí. Pokud si v normálním třízastávkovém závodě dáváte velký pozor na zadní pneumatiky, pak byste s nimi možná dokázali vydržet i při dvouzastávkové strategii."
Felipe Massa na nejtvrdší a zároveň nejtrvanlivější směsi pneumatik Pirelli
(foto: Scuderia Ferrari)
"Nemůžete však být k pneumatikám tvrdí, jinak dochází k degradaci. Také kvůli tomu dochází k jejich mírnému poškození, když na ně zkusíte zatlačit. Když jste v provozu, také z nich ždímáte více, než když jezdíte na čerstvém vzduchu," dodává Fry pro oficiální web Ferrari.